Dagens “bittelille” påfyll..og gårsdagens rundstykker med oppskrift !

Ja det var et bittelite påfyll i den minste skåla jeg fant. Hadde nemlig spist før i dag, men måtte ha litt mer å spise før middag.. Trenger jo ikke skrive innholdet da det er ganske synlig. Har fortsatt litt blåbær fra i høst i fryseren….

Lot det stå litt så bæra ble tint, men godt når de er kalde syns jeg..

Under her et bilde av rundstykkene jeg bakte i går, de som følger meg på Instagram så sikkert et bilde av dem der…

Om jeg ikke kjøper ei ferdig melblanding, bruker jeg som jeg gjorde i går oppskrifta til venninna mi, bytter bare ut med mest grovt, da må en være obs på å ha i mindre mel eller mer veske… Jeg brukte hvetemel, sammalt rug, sammalt hvete, chiafrø og litt havregryn..smakte veldig bra..

Elisabeth er barndomsvenninna mi og vi er fortsatt venninner … #oppskrifter #mat

24 kommentarer

Siste innlegg