Nå var det godt med litt frisk luft !

Hei på dere, her har vi kost oss sammen med gutta ! De var her å feira julaften med oss og lå over til i dag og spiste sein frokost med oss og slappa av litt utover dagen. 

Etter at de dro tok mannen og jeg og gikk ei lita runde. Og det var deilig for det blir mye mat og stillesitting ….og man får lett vondt i hodet på slike dager..

Flere bilder og oppdateringer fra gåtur og julefeiring kommer nok etter hvert..

Gikk litt langs veien også så viktig å ha på refleksvest… 

Det var så utrolig pent med farga himmel og hvitt på trærne..

Mannen med lys fra åskanten av Mjøndalen i bakgrunnen…

Ser ut som en utsendt fra politiet..hehe…

#Mjøndalen #friluftsliv

 

14 kommentarer
    1. Så deilig med en liten gåtur da, det så koselig ut. Litt vinter-julebilde-stemning over bildene 🙂 Håper dere har kost dere. 🙂 Klemmer <3

    2. Ut må man og deilig er det. På TV er det bare tradisjonelle repriser og man kan få nok av Olsenbanden og anna gamle saker. Det er deilig med luft og jeg var 4 timer i skogen i formiddag. Det kom noen like etter men men flesteparten kom ut da jeg var på vei hjem. Ha en fin kveld.

    3. Ser ut som en herlig tur! 🙂 I dag skal jeg hjem til trøndelag og snø og turer. Her i Halden har det regnet hver dag, så det har blitt mye inne. Kos dere videre i jula! 🙂

    4. Riktig god jul til deg! I dag må jeg også ut en tur, for jeg var inne i hele går. Først var det brunch med barn og svigerbarn, og så var det middag senere. Synes julen er en tid hvor jeg er mye på kjøkkenet….. I natt har det snødd her så nå er det hvitt og fint ute…enn så lenge. Snart må jeg sette over pinnekjøttet for nye julegjester kommer til middag i dag. Men en tur ut skal jeg få til 🙂

    5. margarites: Ja greit med litt pauser i friluft :)) Jeg ordna på kjøkkenet til julaften med god hjelp av mannen..:)) ellers har vi spist rester av julematen de andre dagene.. Snødde her i går kveld..nå regner alt bort igjen.. Håper pinnekjøttet smakte bra <3<3

    6. Helge: Ja i går var det veldig fint ..i dag er det jo skikkelig gråvær.. Du tar jo skikkelige langturer du da.. :)) Mannen liker å se Olsenbanden selv om han har sett det mange ganger før..hehe.. Kos deg med kvelden :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg