Litt pynta med det man allerede har i skapet..(antrekk 50+)

Jeg er sånn at jeg like gjerne kan gå i bukser når jeg pynter meg til jul ! Og her blir det bare gutta som kommer på besøk på julaften og ligger over til 1.dag, og ikke skal vi på “fest” i løpet av jula, så noen selskapskjole trenger jeg ikke.

Men pynte seg litt på julaften er jo hyggelig , jeg regner med det blir ei pen bukse og topp på meg. Men skulle jeg få lyst til å ha på kjole kan jeg jo bare bruke “sommerkjolen” med en genser eller bluse over så blir det litt mer julestil over antrekket..

Prøvde ut et par varianter i dag, som du kan se under her..

En glittergenser passer jo om en skal være litt pynta ..

Litt rødt over så blir det i alle fall litt “julepreg” på antrekket.. (Blir ikke de klareste bildene med blits inne på denne tida..men det får duge)

#antrekk #kjole

 

34 kommentarer

Siste innlegg