Klar… ferdig !

Så fort gikk det med julegavehandelen her i år.. ! Nå er det ikke så mange vi kjøper gaver til lenger (før var det en “haug” av tantebarn ), men før brukte jeg hele Desember på å finne gaver..opp og ned i butikken gjerne to ganger om dagen…da jeg ble syk var det forbundet med mye stress..

Nå er det færre pakker , men jeg har også blitt myyyyyye flinkere til å unngå å lage meg stress. Om ingen har ønska seg en helt spesiell ting kjøper jeg noe jeg tror de vil like og sørger bare for at det kan byttes om det ikke faller helt i smak..

Så i går dro jeg i butikken å starta på gavene ved elvetida og var ferdig med alle jeg skulle ha før kl var to …og derimellom var det en halvtimes “pause” også. 

Der var posene med pakker i hus.. 

Viktig med energipåfyll underveis.. Uten mat og drikke duger jo helten ikke… #gaver #kkmagasinet

26 kommentarer
    1. Nei, helten må ha både mat og drikke 🙂
      Ja i dag blei jeg også ferdig 🙂 Vi kjøper til hverandre fortsatt vi – og til tantebarna også, selv om de er konfirmerte 🙂 Men det stopper vel den dagen de får familie selv 🙂 En liten oppmerksomhet er koselig 🙂

    2. wenchepia: Det er det, selv om jeg gjerne skulle hatt et par av de jeg hadde før å kjøpe til i livet enda <3 Ikke sant.. det er deilig :))

    3. Etdiktomdagen: Ikke sant, ellers tenker man ikke klart… :)) Det kan være hyggelig med gaver..men de fleste som har blitt voksne har som regel mer enn nok.. jeg er ikke særlig opptatt av gaver selv..men litt er selvsagt hyggelig <3<3

    4. Herlig å være ferdig med julehandelen, kan fort bli mye stress, ja….:) Har ikke så mange gavene igjen jeg nå, så stresser jeg tar det med ro :)) God helg videre <3

    5. Det er supert 🙂 jeg kjøper mange / og jeg har tatt en opptelling i dag kjøpte jeg en til. Og det var nr. 44 ….og enda ikke ferdig, hehe…

    6. Heisan Anne.-)) Vi er nok like på den fronten skjønner jeg,for selv dro jeg ut når kl var 11 i dag og når kl var halv 2 var jeg hjemme igjen med poser fulle av julegaver. Så nå er alt i boks,,deilig.-) Tok meg kaffe når jeg kom hjem for i dag var det så fullt på kjøpesenteret at jeg ikke orket og finne meg bord. Ha en fortsatt fin lørdag og kos deg:-) Klem fra Marianne:-)

    7. Hobbystua: Så godt du fikk det unna også.. Er nok litt mer folk på lørdager ja.. og kjøpesenter kan være pyton på slike dager.. så var nok hyggeligere med kaffe hjemme :)) Klem og kos deg med kvelden <3

    8. Du verden,, det må jeg si 🙂 Vi sender penger til guttene våre så får de ordne både til seg selv og barnebarna 🙂 Det er det beste både for oss og de. Men sender jo en Nissestrømpegave både til barn og barnebarn. 🙂 Dessuten så har vi jo Adventskalender til hverandre.. og det er jo 24 gaver bare til den 🙂 Så vi har ”Juleaften” hver morgen.. åpner pakke og spiser frokost sammen 🙂

    9. Går veldig radig her i gården også ja 😉 Jeg kan liksom gå å lete og titte litt i butikker, men ikke når det er så mye folk. Da gjør jeg meg fort ferdig for å slippe mas og tjas ;P
      Ha ei fortsatt fin adventstid <3

    10. Greit at man handler gavene ferdig med det samme. Veit liksom hvor man skal handle og ferdig med det. Jeg er ferdig og gavene er levert, alt kan man bytte. Det blir mere og mere vanlig men kanskje litt kjipt innimellom. Ha en fin dag.

    11. Jeg prøver også å unngå stress , men litt blir det hvert år….
      Synes jeg har greid meg ganske bra i år, men er svært mange gaver å ordne. ikke bare fra meg men fra andre i fam. til mine barn og barnebarn… Men ja, i år har det gått greit, men så er det den leveringen igjen da…..:)
      Du fikk det nå virkelig unna forresten….

    12. maiken: Litt ekstra med pynt og gaver blir det jo som regel..Husker det der med å kjøpe fra andre også.. Du har jo jobben i tillegg også, men jul blir det <3<3

    13. Helge: Ja man må tenke ut litt på forhånd:) Så godt du er ferdig du også.. Ja man bør ikke bytte alt..men ting som ikke passer eller folk har fra før er det jo fint kan byttes.. Fin kveld og fin kommende uke til deg :))

    14. fruensvilje.blogg .no: Deilig å være ferdig :)) Men før var det jo mange å kjøpe til.. så det at åra går og alle blir voksne.. er jo litt rart..

    15. dedicat: Deilig å ha det unnagjort :)) Greit å gjøre det slik.. Gutta her får også penger ved siden av en ting..men vi har jo ikke barnebarn ..:)) Ja dere har jo adventskalender og gode greier..koselig <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg