Tidlig middag !

Sjelden jeg spiser middag før kl fire , men i dag spiste jeg middag alene tidligere, mannen og jeg spiser jo stort sett middag sammen 360 dager i året ..men det er jo noe som heter at “forandring fryder”..hehe.. mest glad i det vante jeg da..(men i dag passa det best for meg å spise tidlig)

Egentlig skulle begge gutta spise her i dag så mannen og jeg laget lapskaus i går kveld.. han skreller og jeg deler opp..

Men yngste kom i går siden det passa best for ham,og fikk en tallerken når den nettopp var ferdig..og eldste kommer en tur etterpå, men han får varianten uten kjøtt..

Vi bruker poteter, gulrøtter, persillerot, sellerirot og purre i og smaksetter med grønsaksbuljong, salt og pepper..og bruner karbonadedeig…og masse grønt over når det skal spises…

Smakte bra… #mat #lappskaus

26 kommentarer

Siste innlegg