En liten stemningsrapport fra i går..

I går kveld var jo søstrene mine en tur her og feira bursdagen min på etterskudd, som mange av dere fikk med dere i går.. Men siden jeg ikke rakk å legge ut noe særlig med bilder i går, kommer det noen her…

Ikke at jeg tror dere har gått å venta på det altså, men når man har en sånn hverdagsblogg som jeg har er det jo slikt man “fyller”den med…

Vi møtes ikke veldig ofte etter at barna ble voksne, men har god kontakt og mye å prate om når vi er sammen… så vi koste oss i går også…

Som jeg sa i går ble det mest kjøpekaker, men hadde hjembakte kanelsnurrer da.. Og som dere kan se er juletreet ferdig pynta …

Også fikk jeg veldig fine gaver. Vin og sjokolade av yngste søster`n og superfine votter av eldste..(..jeg er den mellomste..) #blogg #desember

 

28 kommentarer

Siste innlegg