Gårsdagen !

I går var jeg på en artig fotojobb i Oslo..som jeg kan fortelle mer om senere..Måtte forholdsvis tidlig innover for å ikke bli stående i kø, så da ble det noen bilder( med kompaktkamera) fra Oslo i morgenmørket..

Tidlig morgen på Karl Johan..buttikkene var faktisk oppe allerede pga Black Friday, men de gikk jeg bare forbi..

Parkerte før Aker brygge og gikk forbi der på veien…

Stortinget var fint i mørket syns jeg..

Tok en kaffe på Oslo S før jeg gikk ned mot operaen og Bjørvika..

Gikk over ei flytebru ..og over til Sørenga/Sørengkaia , der har jeg aldri vært før så det var gøy å se hvor fint det var blitt der..

Og over her et par bilder av utsynet fra leiligheten vi jobba ut i fra.. skulle gjerne tatt bilder av den lekre leiligheten også..hehe…

Møtte denne flotte dama på vei hjem … #oslo #Bjørvika #sørengkaia #akerbrygge #operaen

 

33 kommentarer

Siste innlegg