Siden sist….

Nå er det jo gått noen dager siden siste innlegg fra meg. Da er det hyggelig å se at det har vært mellom 50 og 75 lesere innom hver dag.. Noen ganger må bare nakken min ha det helt rolig fra “tastaturet”…men da savner jeg bloggen kjenner jeg.. (selv om jeg har vært innom å lest hos andre)..

Men altså som dere så i siste innlegg på fredag HER .. hadde vi 36 års bryllupsdag i går, da spiste vi mat og så på tv som vi gjør de fleste andre dager også..hehe…

Ellers har det vært stille og rolig frem til i dag da jeg først var hos fysioterapeut og så en tur hos mormor ! Og før fysioterapien tok jeg en kaffe på senteret rett ved, å koste meg med et blad..

#costume #gulskogensenter

12 kommentarer
    1. Siden sist – tenkte jeg skulle gå på salg, se julerevyen i teateret men det blir det intet av. Årsaken er dårlig planlegging men slik lærer man av. Du liker ukeblader? Det finns snart et ukeblad/magasin for alt nå, fisking, sport, moter og trender + alt det vanlige. Koslig at juleheftene er kommet men de er svindyre så jeg skal ikke kjøpe noen av de i år heller.
      Her blir det kakao og litt mat foran TV. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Ja bra man lærer av å ha planlagt dårlig…kan skje noen og enhver det 🙂 Liker å ha litt å bla i.. bøker kan bli litt mye å konsentrere seg om noen ganger.. :)) Julehefter husker jeg at jeg elska som barn.. Kakao hørtes veldig fristende ut .. Takk det samme til deg :))

    3. Ja det er godt å kunne ta pause når man selv føler for det….og det er jo så bra du gjør…Jeg tenker noen ganger jeg ikke skal legge ut noe, for har vondt her og der..men jeg syns det er avledene å drive med noe annet..men kjenner det godt i nakke, skuldre og armer innimellom..skulle nok tatt noen pauser jeg også..i dag måtte jeg legge vekk pc her…øynene ville ikke fokusere…pga hodepine..men så er jeg rett på når jeg blir bedre…hihihi…Ha en god kveld!

    4. Toini: Ja det er mest positivt med å blogge, så noen vondter glemmer man litt også.. men noen ganger er det deilig med litt “fri”.. 🙂 Men man har jo såååå lyst å lage innlegg og kommentere hos andre.. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg