Når mannen får låne kamera av meg..

Da blir det ikke bilder av blomster og trær… men av motorsykkelen ! Mannen hadde lyst til å få tatt noen bilder av motorsykkelen før han setter den inn for vinteren !

Da jeg ikke orka å bli med å ta bildene i går ettermiddag, skulle han forsøke å ta noen selv..

Og jeg syns jammen han var flink til å ta bilder jeg, og ganske “kreativ” med omgivelsene også..Sykkelen er en Harly Davidson..(Street Bob)..om noen lurer

De første tok han oppe ved Portåsen !

Nypussa og fin…

På skogtur….hehe..

Høstlig bakgrunn…

Her kom det med et strå i front..men det er jo i naturen…

Lyset måtte på i kveldinga..

Så tok han noen litt mer “urbane” ved bensinpumpene..

Blir ikke noe kjøring uten drivstoff…

Her gjorde han ei fototabbe (som jeg ofte gjør også) la i fra seg sekken (eller andre ting)som kommer med i bildet….  #foto #harly #mc #motorsykkel #portåsen

30 kommentarer
    1. Tøff sykkel og fine bilder! 😀 Jeg gjør også ofte sånne vesketabber fordi jeg ikke tenker over hvor mye som egentlig kommer med på bildet. Hvor er det egentlig du sitter når du er passasjer? Det er vel ikke plass til ei damerumpe bak på det setet? (Nå mener jeg ikke at DU er utstyrt med så stor bakstuss altså, men dette ser da så lite ut?)

    2. karidansen: Takk, skal si det til ham :)) Ja kjedelig med ting som ikke var ment å være med i bildet..
      Hehe … han bytter ut setet med et annet når jeg er med..bare en skrue å løsne og skru til.. Men han syns sykkelen er finest med enkeltsetet… observant du <3<3

    3. solliv: Takk ..har forklart et par ting bare.. :)) Ja særlig om man har tatt mange bilder og et objekt man ikke vil ha med er på alle bildene…

    4. Takk for “forklaring”! Da skjønner jeg bedre at du vil sitte på med ham. Skjønner også godt at han synes det er tøffest og mest “karslig”med “enkeltsete”! 😉

    5. Fin ny vri det, å la mannen låne kamera. Bare det ikke blir så ofte at han helt tar over….:)
      Harleyen er flott, men er vel tid for å la den gå i vinterdvale nå…..?

    6. Ei_heks: Takker :)) Jeg må løpe etter for halv pris..hehe..:)) Neida han bare bytter sete en skrue å løsne og skru på igjen.. Men han liker best å bruke dette setet når han kjører alene..og det gjør han mest..til trening og slikt <3<3

    7. Nå fikk jeg en film i hodet og lo godt for meg selv.
      Ser deg sprinte pesende etter i sykkelen. Ikke i din vanlige avslappede og elegante stil, men heseblesende i skyhøye hæler og smalt skjørt mens falske vipper og hairextentions står som en sky etter deg, mens du hyler “Vent da vennen! VEEEEEEEENT!!!! Jeg betaler dobbeeeeeeeelt!”
      😀 😀 😀

    8. Ei_heks:Det hørtes ut som ei artig “tegneseriestripe” det der… syns jeg ser det for meg jeg også.. takk for at du ga meg “bilder ” i hodet….hehe…

    9. Lekker sykkel! Men er det den du har vært med på som eksosrype? Jeg ser bare sal til en… Eller kan han sette på en til når du skal være med? Jeg synes mannen din har vært flink å ta bilde av sykkelen.

    10. margarites: Takker :)) Bytter bare sete ja..med en skrue, har skrevet et oppklaringsinnlegg nå..hehe.. Ja syns han klarte det overraskende bra..

    11. Kule bilder, har du lært han opp? 🙂 Fort gjort å gjøre en liten vesketabbe, en blir så fokusert på motivet at ting som ligger rundt noen ganger smelter litt inn i omgivelsene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg