Drammen i høstfarger !

Dere som var innom bloggen min i går så at jeg hadde vært en tur i Drammen å tatt litt bilder ! Gårsdagens innlegg ser du HER.. Jeg var bare rundt i sentrum på begge sider av bybrua, men det er jo så mye flott å ta bilder av at jeg måtte sette sammen i “collage” så innlegget ikke skulle bli en km langt..hehe..

 Som dere vet er jeg veldig glad i Drammen ,det ligger jo bare ca 1 mil fra Mjøndalen der vi bor, og er byen jeg har vokst opp med.

Man kan jo også ta en tur til Spiralen eller Bragernesåsen om man vil på skogtur.. Og nede ved Ypsilonbrua er det også veldig fint.. har jo hatt tidligere innlegg derfra, med “lydkulene” bl. a

Om du ikke har vært i Drammen før kan det anbefales..

(Skriver litt under bildene)

Elva er med på å gi byen det lille ekstra..

Bragernes torg med kirken og bragernesåsen bakerst i bildet…

Flotte gamle trær…

Duene som samler seg på statuen på fontena…

Noen detaljer fra torget og området rundt..

Oppe ved Bragernes kirke..

Bybrua i bakgrunnen..

AASS bryggeri.. som  er en flott bygning…

Bakgården på Picasso der vi har spist frokost mange ganger på lørdager…

Over bybroa og litt over på Strømsøsiden av byen, der togstasjonen ligger…

#høst #drammen

24 kommentarer

Siste innlegg