Mjøndær`n “by night” !

Jeg pleier jo skrive Mjøndalen  , men vi som har vokst opp her sier bare Mjøndær`n. De som er fra Drammen prater litt “penere”enn oss.. men jeg liker godt den røffere måten vi snakker på her i Mjøndær`n ( men kommer mest til å fortsette skrive i litt “penere” form her på bloggen )..

Mannen og jeg gikk jo ei lita runde i sentrum etter å ha spist og sett på tv i går kveld,og  jeg “må” jo alltid knipse litt bilder . Så her er litt av det vi så på veien. Liker meg godt her, men skal ikke skryte av at det er verdens vakreste sentrum akkurat…

Her ser vi nedover hovedgata , bilde tatt rett nedenfor der vi bor…

Gikk forbi stadion..og en pub (som jeg aldri har vært på ).. og i nederste venstre hjørne er “blokka” der vi har leilighet…

Kledde meg med vinterjakke og refleksvest..

Noen varierte bilder fra gatene og butikkvinduer… #mitthjemsted #mjøndalen

24 kommentarer

Siste innlegg