Lørdagsflørting !

Jeg måtte bare prøve meg på en liten flørt med mannen da vi var på kafè i dag, så jeg slapp å betale halvparten av regninga..hehe.. og det virka heldigvis !

Tulla bare , det er (nesten) alltid han som betaler, men så har vi felles økonomi også da så det er i grunnen ikke så nøye..

Som jeg fortalt tidligere er det Elvefesival i Drammen denne helga . Før tok vi som regel en tur dit, men de siste åra syns jeg det blir for slitsomt med så mange folk på en gang.

Så vi tok en handletur med kaffe på Liertoppen som ligger rett utenfor Drammen. Der var det stille og rolig og god kaffe !

 

Bare ledige bord, perfekt i grunnen.. I dag ble det skolebrød på meg i stedet for et rundstykke som er det vanlige , mannen står for handlinga og jeg sender ham et flørtende blikk…

Mye folk da vi kjørte i gjennom Drammen på hjemveien.. vi tar nok en tur neste helg.. !  #Liertoppen #elvefestivalen #drammen #flørting #blogg

 

32 kommentarer

Siste innlegg