Kjøttkaker med oppskrift !

Heisan ! Tok en bloggefri dag på mandag, og da jeg skulle inn på blogg.no i går var det reklame over hele skjermen som jeg ikke fikk vekk. Når jeg logga meg inn nå dukka den ikke opp… så håper den er borte for godt ..slitsomt med sånt “styr”…

Hadde lyst til å dele en oppskrift på kjøttkaker som jeg har fra mormor, den funker alltid.  Vi har begynt å ta halvparten med karbonadedeig i stedet for bare kjøttdeig.. da blir de litt fastere så det må en være klar over…men litt “sunnere”også tenker jeg…

På høsten bruker vi som regel ertestuing til , men nå er det jo ok å bruke de ferske grønnsakene !

Dette er fra vi hadde det til middag i sommer, kjøttkaker i brun saus er jo ikke det som tar seg best ut på bilder..men det smaker jo veldig godt da…

Brukte siste tyttebæra som var i fryseren også, nå er det vel snart tida for å plukke litt igjen…

#blogg #mat #oppskrifter #kjøttkaker #tyttebær

 

24 kommentarer

Siste innlegg