Jeg ødela dagen til Ei_heks…Og vi har vært på Huk i dag..

Litt rar overskrift kanskje, men forklaringa på den “heksa” får du HER…hehe.. Jeg regnet med at mange fra Oslo-området skjønte hvor vi hadde vært i dag, og jeg fikk bekreftelse på det. Vi var altså på HUK !

Huk ligger på Bygdøy, rett før man kjører inn i Oslo når man kommer kjørende fra Drammen ! Mange ting en kan dra på og oppleve der.. det gjorde vi ofte da gutta var små… HER er en link til opplevelser..

Et mye besøkt sted , og det er nesten overfylt der på en varm sommerdag. Nudist -strand er det på den ene odden der også… 

I dag var det fredelig og stille der, mannen tok et bad mens jeg tok litt bilder . Etterpå tok vi en kaffe på en veldig koselig kafè på Bygdøy, den får få et eget innlegg med bilder !


Litt grått og stille i dag, men deilig temperatur.. 


En enslig padler…


Mye ledig plass…


Og der sitter jeg å suger inn frisk sjøluft…


Ut mot havet…


#huk #Bygdøy #sommer #ferie #oslo
 

 

30 kommentarer
    1. LOL <3
      Du vet, jeg er jo på slankern om dagen. I dag har du virkelig bidratt der. Lattermusklene har fått trim så jeg er støl i magen. Og jeg frydet meg stort når jeg satt og skrev. Så tusen takk! Anse det som dagens gode gjerning. Ikke bare blir jeg slankere og med en flat muskelløs, jeg mener muskuløs 😉 mage. Jeg kommer til å bli styggammel. 😀 😀 😀
      Hmmmmm... spørs om det siste er en god gjerning da. *flirer*

    2. det var et vakkert sted,hadde valgt benken jeg også fremfor et bad hi hi .Det er trist å tenke på att sommeren er på hell,men dei siste årene har høsten vært vel så vakker som sommeren,ja varm har høsten også vært,så her har vi mange vakre uker i vente ennå :)) selv om høsten nermer seg

    3. fruensvilje: Liker å bade , men da må det være sol :)) Ja sommeren er ikke over selv om høsten nærmer seg sakte men sikkert :)) Høst er vakkert, men mest glad i sommer :))

    4. ja der er jeg enige,det bør være sol når en bader :)) sommeren er vakker,iallefall om den er varm og sola skinner,men jammen kan høsten ose av varme også 🙂 vi får håpe på mange solskinsdager ,bruker være det når skolene begynner igjen 🙂

    5. Ja der var vel jeg som ung også…men ikke vært der på lange tider! flotte bilder! koselig å se igjen gamle steder….

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Vi var der en del for noen år siden.. men litt vel mye folk om det er sol og sommer.. deilig å stille i dag :)) Så bra…

    7. Jeg tror det var vel friskt ute på bryggen der du sitter. At mannen din badet? Skikkelig viking, he-he! Så er det høst, tji – hi. Best du venter enda en stund før du lanserer den årstidens ankomst! Det kan jo sette et støkk i folk, så de faller død om, he-he 🙂 Ellers fine hustrige bilder her av ei vakker strand. Vakker, vel og merke på en varm sommerlig solskinnsdag!

    8. Hihi..ja det her med å nevne høst, skal man visst være forsiktig med – etter som jeg fikke “kjeft” hos Frodith tidligere, da jeg la ut litt høstbilder, hahahaaa =P
      Men flotte og sommerlige bilder her, da..om enn litt vindfullt =)

    9. Knis, jeg leste faktisk hennes innlegg om saken først, så jeg skjønte overskriften med en gang jeg så den. Jeg har faktisk aldri vært på HUK, enda så fint som det er der. Vi får se, om det blir en tur dit i løpet av ferien :o))

    10. Mener jeg har vært på Huk en gang, en fin plass med mange muligheter. August kan være fin så kanskje jeg besøker Huk en gang i august.

    11. toveview: Greit å ha på jakke og langbukse der ja :)) Vannet var jo greit… Hehe,er noen høsttegn ja..men fortsatt sommer da :)) Takker :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg