Det nærmer seg høst…

Flere tegn på at det går mot høst så vi da vi var på tur til Åletjern her om dagen. Men mannen har igjen to ferieuker så håper det blir noen flotte sensommerdager først..

Men de fine fargene i skogen kan man jo glede seg til det blir enda mer av !


Vakkert med lyng…


Ser mer ut som en høsttur enn en sommertur…


Løv…(noe ligger det jo på bakken hele tida da..)


Vedfyring til vinteren må forberedes, men vi har ikke peis lenger..


Nydelige varme høstfarger….


#blogg #sommer #høst #ferie #åletjern 
 

32 kommentarer
    1. Huff da! Allerede. Hvor ble det av sommeren da, he-he 🙂 Uansett fine bilder.Ja, la oss håpe på fine sensommerdager. Jeg har også ferie til gode.

    2. Jeg er visst vrang i dag. Først protesterer jeg hos Frodith og nå hos deg.
      Vriompeismodus! 😀 😀 😀
      Det er da ikke SENsommer i juli! *overser glatt flokken med gjess som fløy over meg i formasjon i går* 😉

    3. Når man ser sånne farger på bildene, så ser man jo helt klart hvem vei det går. Men hvor ble sommeren av? Tiden har gått så fort, og selv om jeg liker alle årstider, så er jeg ikke klar for en ny årstid enda. Og heldigvis kan august gi mange fine sommerdager 🙂 Fine bilder Annebe 😀

    4. Uff..ja jeg ser det jeg også..mye høst tegn..vi får håpe på en varm og god høst!! flotte bilder!

    5. Mona: Jeg husker jeg venta på at løvet skulle sprette.. hehe… :)) Vi må få litt skikkelig sommer til syns jeg.. men kan dessverre ikke påvirke været… Tusen takk <3

    6. Ei_heks: Ja fælt så vrien du er da..hehe… :)) Neida.. August er en sommermåned , men høstfargene og andre høsttegn har begynt å komme… håper på mange sommerdager til <3

    7. Margrethe: Takk for det :)) Ikke til å komme fra at dette minner om høst.. men det blir vel mer sommer før høsten er her for alvor : <3

    8. vakre bilder,høsten er min tid ,ja for jeg elsker fargene :)jeg såg att løvet hadde begynt å få høstfarger da vi reiste hjemover over fjella,men her inne i fjorden hos oss er det fortsatt ikke tegn til høstfarger,så da er det fortsatt sommer

    9. Høst på grunn av tørke kanskje…..blir litt sånn trist da med gule blader….
      Høsten er fin med gule blader, men ikke nå da……men snart august 🙂

    10. Huff, jeg har ikke lyst til å tenke på at det går mot høst enda… Kroppen og hode mitt er ikke klar for å konsentrere seg om noe mer enn sommeren. Nydelige bilder forresten :o))

    11. ..henger litt etter med lesinga her..hehe.. men flotte bilder..og ja, de høsttegnene unngår man visst ikke – men vakkert – ja det er det så absolutt =D Men krysser fingrer og tær for mer deilig sommer først 😉

    12. Helene: Sånn er det, jeg har vært på “ferie”fra i går til i dag.. har lest blogger , men ikke skrevet noe da vi bare hadde på ipad.. og ferie er ferie..hehe… Mer sommer ja takk.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg