Får prøve å nyte sommeren når den er her..

I dag ble det årets andre bad på meg, mannens første.. tok med kaffe og skolebrød og dro opp til Eikeren da han var ferdig på jobben… Vips så er sommeren (eller finværet ) over som det synges i sangen nederst i innlegget her.

Trenger ikke dra langt eller være lenge av gåre men et par timer i sola gjør godt for kropp og sjel…


Ingen andre enn oss på badetur her i dag…merkelig nok…


Kos med litt å lese på også… #sommer

Hørte denne svenske sangen på radio i dag.. merkelig man blir så oppløfta og godt humør av den…for teksten er jo ganske dyster.. Sommeren er kort , det meste regner bort..hehe…

 

 

 

26 kommentarer
    1. Så herlig! men blåste det ikke mye hos dere? her var det ille vind…ingen ute på tur her ved Røskestadvannet i dag heller…Man må nyte mens det er vær til det!! ha en god kveld!

    2. Her blåser det veldig, men det er deilig. Hvis ikke blir det FOR varmt for meg 🙂 Jeg bader ikke lenger i sjøen…mange år siden..Hvis jeg ikke skal tøffe meg litt i år da…Eller i fjor faktisk, tror jeg kanskje jeg badet litt i Halmstad…Eller mulig jeg bare lot som 😀 Gleder meg til tirsdag :-)Klemmer <3

    3. Det hørtes deilig ut med et bad 🙂 Her har turen gått til Oslo, og skyfri himmel, men heldigvis har det vært en del vind som gjorde alt mye bedre. Ha en fin kveld <3

    4. ja en må virkelig nyte alle sommerdager som har sol og varme seg ) deilig med en strandtur.Her ble det frokost ute på altanen i dag,det fortsatte med hagearbeid før vvi grilla ute og gikk først i hus når sola ikke lenger skinte på vårt hus i 6 tiden ) heldigvis har ikke vi vind nå,bare masse deilig varme

    5. frodith: Blåste litt der oppe også, men ikke hele tiden… :)) Vi har “alltid”vært mye på badetur…før var det fra morgen til kveld..nå er det greit med et par timer 🙂 Gleder meg jeg også..blir koselig å se deg igjen :)) Klem <3

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Det kom noen vindkast , men bare av og til… så det var deilig der :)) Ja sommeren er kort som det synges i sangen…så best å passe på når den er her <3 Takk det samme til deg <3

    7. Det så jo så herlig ut 😀 Har kost meg på Pride i dag sammen med Carina 😀 Og etterpå koste jeg og min kjære oss med burger på balkongen i kveldssola 😉 Har vært helt fantastisk vær ute i dag 🙂

    8. karidansen: Veldig deilig der :)) Ja men han bada to ganger i dag, jeg bare en så det er uavgjort..hehe.. Ei helg med sol og varme håper jeg både du og vi får <3

    9. Herlig! Ja, nyyyyyyt stunden! Sommaren er kort 😉 Du er tøffere enn meg da. Jeg har bare badet i Kroatia til nå, men håper det blir så varmt at det går med en dukkert I Trøndelag også. Fin fortellende sang om været her i Norge for tiden 🙂 Fengende melodi, synes jeg også. Ellers kos medbragt ser jeg, slik skal det være. Ha en toppers helg videre!

    10. Ja ,det gjelder å nyte finværet når det er, for man veit aldri når den kommer neste gang 😛
      Og den sangen er en slager på skoleavslutninger i Sverige- jeg har selv sunget den i kirken x-antall ganger 😛

    11. toveview: Takk :)) Ja nå kan man kose seg i sola… hørte i dag at det var under 14 grader i vannet da vi bada… ikke rart det var forfriskende… Håper du koser deg med sommer uansett badevann… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg