Den usminka sannhet…

Siden jeg har hatt en del antrekksinnlegg o.l er det kanskje mange som tenker at jeg er jålete og forfengelig…

Men det er vel omtrent så langt fra sannheten som det går an å komme…..  Sminke bruker jeg kanskje litt av en gang annenhver uke eller noe sånt, hudpleie har jeg vært til to ganger i mitt liv..og negla har jeg aldri fiksa…renser dem jo selv da.. Også hender det av og til at jeg vasker meg ..hehe… ( det var fleip om du ikke skjønte det )

Jeg syns det er flott når folk pynter og sminker seg jeg, men det er liksom ikke meg sånn til vanlig…men jeg kan “trå til” å pynte meg en sjelden gang… men sminken liker jeg så diskre som mulig..

Og håret …ja det er bare å se på bildene her…


En selfie på morgenen i dag før jeg skal til fysioterapi…


Og en selfie i butikken etter fysioterapien… sveisen har falt litt sammen, men er det så nøye a…. #usminka #selfie
 

 

 

 

36 kommentarer
    1. Nei, tenker ikke på deg som jålete altså, bare naturlig pen, og flink til å posere, og med verdens vakreste smil antagelig 🙂 Klemmer <3

    2. Det er nok det at du er naturlig pen..for du ser jo sminket ut på bilder..hihih..Flott er du!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Heh.. la du ikke merke til rynker, aldersflekker og blå under øya… Jeg er “heldig” med at jeg har mørke bryn … ellers kan det hende man hadde følt seg litt fargeløs… Takk for veldig hyggelige ord <3

    4. Slutter meg til de andre. Du er naturlig vakker og trenger ikke sminke. Ser deg som estetiker, ikke jåle.
      Dessuten har du en beinstruktur i ansiktet som gjør at du vil være like vakker når du er 90. 🙂

    5. Hei, he he trodde nok du måtte sminke deg litt for å dra ut. Selv gjør jeg ikke det. Husker knapt å gjøre det til fest heller. He he..Men liker jo å være pyntet om alle andre er det. Men synes skjørt og kjole er litt styr..

    6. fjellgeitbundingen: Jeg bruker nesten ikke noe penger på sminke, men har litt om jeg “må” pynte meg ..og det er ikke ofte :)) Fest er det lenge siden jeg har vært på .. liker å være fin om jeg skal noe ekstra da.. men lite sminke da også :)) Jeg er mest “buksejente”… <3

    7. Helene: Takk så hyggelig :)) Tenkte kanskje noen trodde jeg var “utseendefiksert” siden jeg har litt antrekksinnlegg og slikt..men det er bare for at jeg syns det er gøy…

    8. Det er jo akkurat sånn det skal være – man skal gjøre ting man syns er gøy..og hvis noen tror du er utseendefixert av den grunn, kan de i så fall umulig ha lest bloggen din særlig nøye 😉

    9. Helene: Takk for hyggelig tilbakemelding… håper at det er som du sier og at folk oppfatter meg “ujålete”..ikke at det er noe galt i å være litt jålete for de som liker det altså…og noen ganger kan det være litt moro å “fikse”seg litt <3

    10. Scrollet nedover svarene når jeg leste tilbakemeldingen din og så slo det meg at det virker som du er vakker der det teller. På innsiden.
      Og sånn for å komme deg i forkjøpet…. ikke pefekt. Bare vakker. 😉

    11. Synes det er flott å være naturlig jeg 🙂 En tur i marka får det til å blusse i kinnene og gløde i øynene, også må jeg jo stelle håret da. Har lurt på å permanent farge vippene, men å bestille og forholde meg til slike timer er så stress. Må i såfall bli drop in en dag.. Bukse forstår jeg, men så har du jo masse fine klær også og den slanke, fine kroppen 🙂 Da er det lett å kle seg. Du er dyrheeldig sånn, men du lever jo sunt også (så langt jeg har sett) Jeg har vel aldri vært så glad i å handle klær heller og det er ikke så lett å finne noe flatterende nå. Lettere å bli fin i skjørt, men har ei silkebukse det hender jeg bruker..Har ei guddatter som er flink med klær, men ikke sikkert hun synes det er så kult å hjelpe gudmora med å fornye garderoben..

    12. Jeg har aldri tenkt på deg som jålete. Du er bare utrolig vakker og naturlig og sånn kjempeflink med klær og du ser smashing ut uansett <3 Ha en fiiin dag <3 godklæmme 🙂

    13. fjellgeitbundingen: Enig i det :)) Men folk er ulike og det er mye som kan være fint… Vi har ganske sunn kost.. men ikke bare det da… Man bruker de klærne en føler seg mest vel i.. skjørt er veldig fint det..<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg