Noen flere bilder fra gårsdagens utflukt…

Som jeg skrev i går var vi en tur i Åsgårdstrand for å kjenne litt på sommerfølelsen, men da det stort sett var skyet fant vi den ikke helt.. Men alltid vakkert i Åsgårdstrand og en kaffe og god kake ble det jo ,som dere kan se HER..

Skriver litt under bildene..


Idyllisk å rusle i gatene der….


Som dere ser av bildene over her var det ikke mye blå himmel å se….


I det vi var på tur hjem etter et par timer begynte himmelen å åpne seg.. men da orka jeg ikke være avgårde lenger, men blir nok en tur eller to til i løpet av sommeren..


Inne på kafèen syns jeg de her var så fine..så jeg flytta dem til vinduet med best lys for å få frem fargene..sånn er det å være blogger..hehe..

#Åsgårdstrand #blogg
 

12 kommentarer
    1. Fine bilder med ymse motiver, bilder forteller mer enn 1000 ord. Jeg har vært der selv etpar ganger og det er koslig der. Sjøl så tok jeg en tur til Tønsberg lørdag og lå over hos ei kusine av meg og mannen som bor i byen. Vi tok en rusletur gjennom sentrum og tok litt mat på en kafe.

    2. Flotte bilder, ja , virkelig moro å se andre steder enn Fredrikstad. Vakre glass, du gjorde rett. Sol og glass og lys hører i sammen 🙂

    3. Helge: Tusen takk :)) Tønsber er også veldig fint om sommeren.. men liker Åsgårdstrand ekstra for det er så lite og stille :)) Bra du koser deg .. ønsker deg ei fin kommende uke også :))

    4. Så nydelig det er der. Har hørt at de fineste bildene får man i overskyet vær. Synes å huske jeg har hørt et sted at en av våre mest kjente forfattere satt å skrev på Åsgårdstrand?…men er ikke sikker. Ha en nydelig søndagskveld kjære du. Her er det høy labbeføring <3 godklæmme 🙂

    5. ladyaugust: Koselig sted ja :)) Ja sterkt sollys kan bli litt i overkant.. men jeg liker blå himmel på bildene da.. :)) Klem og fin kveld til søteste deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg