Bare litt nytt da ….

Klær har jeg i grunnen mer enn nok av..og i forbindelse med flytting har jeg kvitta meg med en del også ! Og jeg skal prøve å kjøpe minst mulig nytt..ikke på grunn av pengene.. men fulle skap der en egentlig ikke finner noe er bare håpløst…

Men “bittelitt” er jo gøy da. Bortsett fra solbrillene som jeg kjøpte for noen uker siden har jeg kjøpt ei bukse og en overdel  nå i “våres”, skoa har jeg hatt lenge og bruker mye !

Kjekt å kjøpe noe i svart og hvitt som en kan bruke sammen med mye av det en har fra før av . Jeg er veldig glad i bukser i myke stoff og med stikklommer og enkle bluser/topper med noen små fine detaljer…

Skal ikke se bort i fra at det blir noen flere kjøp, men de skal overveies nøye… og så får jeg eventuelt kvitte meg med mer av det jeg har.. som sjelden blir brukt !


Stort enklere blir det ikke …Bukse #match Bluse #bikbok

Vil man pynte seg litt er det jo bare å ha en annen type sko og litt smykker … Som dere ser er det ikke kommet opp gardiner i leiligheten enda…ting tar litt tid..

#mote #klær
 

 

38 kommentarer

Siste innlegg