Solgt ! ..og noen antrekksbilder ..

Som jeg skrev for i underkant av en mnd siden så har vi kjøpt leilighet og la ut huset vårt for salg. I dag tidlig ble det solgt ..det føles veldig rart, men valget er tatt og det blir fint med litt forandring også tenker jeg…

Bildet under er fra salgsannonsen…


Tok med det bildet ,siden det vel er stedet dere har sett meg mest fotografert med antrekka mine..hehe…..et lite utvalg bilder følger under her…

(Legg merke til den fine utsikten !)


#antrekk #inspirasjon #boligsalg #dialog #blogg
 

 

46 kommentarer
    1. Heldige de som skal flytte inn der hvor den fine damen har bodd <3
      Gratulerer så mye med salget. Veldig kjekt at det gikk fort og greit 🙂
      Vet litt om det for tiden, da vi også har fått solgt min mors leilighet nå, etter at den har stått til salgs i et halvt år 🙂
      Det blir nye tider nå fremover for dere 🙂 Kjekt med en ny epoke 🙂
      Klem <3

    2. Eva: Takk, ja det blir fint …så koselig sagt :)) Ja , greit å ha det unnagjort… godt dere har solgt også :)) Kan være fint med noen forandringer ..og det er jo i Mjøndalen :)) Klem <3

    3. Gratulerer med salget! :o) Det gikk vel fort? Men det er vel ikke noe bedre enn det når dere først hadde tatt skrittet fullt ut og kjøpt leilighet!

    4. Ser den. :o) Men under en måned er vel ikke så galt. Vi har venner og bekjente som har hatt husene ute til salgs i over et år. Så det ender med at de må flytte inn igjen for å slippe å bli skattelagt for salget. Og det er ikke prisen det er noe galt med heller. Går veldig treigt noen plasser her nede i sør. Godt vi ikke skal selge!

    5. Gratulerer med salget! DET må være godt når alt sånt er unnagjort! Blir deilig å få seg leilighet..det ønsker jeg meg også..men nå med tre hunder, så blir vi der vi er..leiligheter er jo mye dyrere en hus her vi bor også.. Lykke til!

    6. Gratulerer med salget av huset. Da er dere et skritt nærmere innflytning i leiligheten. Når blir det da? Tenker det skal bli både godt og litt rart, men helt sikkert mye enklere og mindre å gjøre ifm vedlikehold 🙂
      Fin utsikt, men ser du vann også eller er det bare fjell? Uansett mye bedre enn hva jeg ser 🙂

    7. Gratulerer så mye med salget, og så fort som det gikk! Det var bra, godt å bli ferdig med det vil jeg tro 🙂 Flott utsikt og kjempefine bilder av deg også :)))

    8. margarites: Takk :)) Leiligheten er klar, så nå som huset er solgt begynner vi å flytte møbler i løpet av denne uka :)) Vi ser hele bygda og elva også.. og i leiligheten ser vi også deler av elva fra verandaen :)) God natt :))

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Ja syns fire uker var lang nok tid å vente på salg..hehe.. Det må passe å flytte i leilighet, og med dyr er det jo fint å ha god uteplass :))

    10. funderier: Takk for det :)) Fordeler og ulemper med det meste ..men blir nok bra :)) Hehe..tørke tøy ?? Gruer meg litt for det… for her har vi hatt stort vaskerom..

    11. Gratulerer med salget!:D Nå starter en ny epoke for dere, og heldige var de som fikk tilslaget på huset. Jeg er sikker på at det er godt vedlikeholdt. Fin utsikt får de på kjøpet. Det blir sikkert rart den dagen flyttelasset går, men det er utrolig hvor fort vi omstiller oss når vi har tatt en avgjørelse! Modell – bildene er flotte! <3

    12. Gratulerer. Nå starter jobben med og pakke, rydde bort og kaste ting. Noe gir dere sikkert bort, noe vil sikkert gutta dine ha. Det blir som et puslespill, mange brikker skal på plass og en ny epoke starter. Blir trolig kortere vei til butikk men lengere vei til skogen. Ha en fin dag.

    13. Vår utfordring ble å kvitte oss med alt vi ikke fikk plass til, eller passet inn i den nye leiligheten…Det ble noen hengerlass! Anyway, det gikk bra til slutt…

    14. funderier: Jeg tenkte på det å bo i leilighet jeg… Ja det blir en del å kvitte seg med, men loftet er rydda heldigvis..hehe….

    15. Helge: Tusen takk :)) Har kvitta oss med mye alt…men noen møbler o.l blir nok lagt ut på Finn.. Blir nok både fint og rart det her… Fin dag videre til deg !

    16. Min matgale verden: Takker :)) Vi får heldigvis ganske fin utsikt i leiligheten også..men ikke som den her da :)) Klem og fin dag videre <3

    17. karidansen: Takker så mye :)) Greit å ha salget i boks og komme seg videre med det nye :)).. gruegleder meg :)) Klem til snille deg <3

    18. Skal dere flytte? Ja, det kan vel bli et enklere liv i en leilighet. Vi har også tenkt tanken, men er ikke helt der enda, da yngste sønnen bor hjemme enda. Ellers både flott bolig med utsikt for kommende eiere, og så må jeg si at forrige eier tar seg meget godt ut, uansett antrekk. Lykke til i neste leilighet!

    19. toveview: Ja vi kjøpte jo leiligheten etter mamma som døde nyttårsaften.. <3 Ellers hadde vi drøyd noen år til :)) Takker så mye <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg