Mange svaner i 8.mars-tog.. og en mann…

I dag har jeg vært en tur å tatt noen bilder av fuglene som samler seg på andre siden av elva for Mjøndalen… altså i Krokstadelva der mannen bodde da han vokste opp..

I kveld skal jeg på besøk til venninna mi som hadde bursdag i går, og har flytta inn i nytt hus.. det skal bli koselig..


Her er det 8.mars-tog oppover elva.. ja for det er jo den datoen i dag, men tror de samla seg mest pga mat litt lenger opp…


Stadig noen som kommer inn for landing….


Det er mange ulike fugler som “henger” på samme plassen …og det er jo koselig at di kan være sammen i fred og fordragelighet…


Etter hvert kom en mann med mat til fuglene og han sa ..kan du ikke ta bilde av meg å sende til avisa ..så da tenker jeg det er greit jeg deler det her også..hehe…

Han ville gjerne jeg skulle ta et bilde mens fuglen tok maten ..også ville han at jeg skulle prøve å gi, men det takka jeg nei til… Han kunne også fortelle mye om fuglene der , og det var moro å høre på.. for jeg vet ikke så mye..
 


#fugler #drammenselva
 

34 kommentarer

Siste innlegg