Blogging !

Jeg har jo skrevet noen innlegg tidligere om hvorfor jeg begynte å blogge bl.a HER.. Jeg har slik jeg ser det selv en “lett” blogg med dagligdagse og enkle innlegg.

Nå om dagen føler jeg at jeg er litt lite engasjert både på egen blogg og med kommentarer hos andre. Det er ikke fordi jeg har mista motivasjon og er lei av blogging. Men mer fordi det har vært mye annet og ordne og tenke på og da blir det litt for mye for min “kapasitet” med både og…

Jeg synes det er hyggelig at det er såpass mange innom bloggen min , men jeg er ikke spesielt opptatt av høye lesertall ..for da står en mer fritt til å blogge om det en har lyst til. Har man en blogg man tjener penger på eller skal opprettholde mange lesere må man mer skrive om ting som “selger” og da kan det fort bli et negativt press å blogge synes jeg.

Jeg liker godt å lage innlegg med små tanker fra meg og antrekksinnlegg, så håper å komme mer i gang med det igjen snart .

Ha en fin lørdag videre !


Må jo ha med et bilde, så da bruker jeg dette om igjen fra i sommer , for Cubus ! # blogging
 

 

45 kommentarer
    1. Jeg syns det er helt lov å være litt “av” innimellom 🙂 Noen ganger er det faktisk ting utenom som skjer og det er gjerne noen man vil prioritere 🙂

    2. Høres naturlig og sunt ut, og du kan fortsatt gi kommentarer som varmer, så vær på så mye du har lyst til der og da. Det er nok. Huskden som tenker mest på hva som kunne vært er en selv. Andre tar det som er..

    3. fjellgeitbundingen: Takk for fine ord :)) Og jeg leser mye mer enn jeg kommenterer..
      Sant en tenker nok mest over slikt selv..og syns en må “unnskylde” seg litt.. Klem <3

    4. Det er helt greit og ikke være på blogg til en hver tid og en skal heller gjøre det når både tid og lyst er tilstede. Jeg har ikke vært noe på bloggen selv på en god stund heller og er glad for at jeg slipper dette presset med og måtte legge ut noe hver bidige dag eller flere ganger om dagen. Er nok kommet over den kategorien …:-) Og når en har mange på vennelisten så kan det bli litt mye og gå over. Men små innlegg og helst med håndarbeider er det jeg selv er mest glad i og se på. Men liker bloggen din Anne for den er lett og ledig og uten noe tull.-)) En riktig fin helg videre ønsker jeg deg i massevis:-) Nydelig bilde av deg 🙂

    5. Siden ingen av os gjør dette for penger,men for oss selv, skylder vi ingen å gjøre noe annet enn hva vi føler oss komfortable med. Blogg når DU vil <3

    6. Hobbystua: Ja blogg på dette “nivået” skal jo være når en har lyst og glede av det :)) Og jeg leser jo mer enn jeg kommenterer…så følger med stort sett hver dag :)) Jeg liker dine innlegg også, selv om det er noen år siden jeg gjorde noe håndarbeid selv :)) Hyggelig å høre du liker mine innlegg også :)) Takk og klem til deg <3

    7. Blogging krever litt tid innimellom og kanskje litt planlegging. Blir litt kultur på meg i kveld, kino blir utsatt til fordel for en konsert. Må bare ut litt og kose meg litt. I morgen blir det en lang skogstur. Håper du har en fin kveld foran deg.

    8. God lørdag! Utrolig fint bilde av deg du har her. Blogging tar tid, ingen tvil om det. Så lenge man gjør det fordi det er gøy og ikke har det som inntektskilde, så er deffint at vi kan blogge når vi føler for det og har lyst 🙂

    9. Jeg har det likedan! Jeg vil ikke prøve tjene penger på bloggen. Jeg vil stå fritt – skrive om akkurat det som faller meg inn uten å tenke på lesertall! 🙂

    10. margarites: Tusen takk , liker det jeg også..hehe.. :)) Ja blogg skal bare være gøy for oss “småbloggere” :)) Fin lørdag videre til deg også <3

    11. Anonym: Ikke sant, deilig å ikke føle noe press til å lage innlegg :)) Vet ikke hvem du er men ønsker deg en fin lørdagskveld uansett :))

    12. For de fleste av oss er jo blogging en hobby, og da må det være lov til å holde på med det når en selv ønsker. Blogging skiller seg jo litt fra andre hobbyer på den måten at det sitter noen som følger med på det du gjør på andre siden av skjermen, likevel har man ingen plikt overfor noen. Så kos deg med bloggingen når du har tid og lyst, det er mer enn bra nok 🙂
      Nydelig bilde forresten, du er veldig fotogen 🙂

    13. Tattavkvinnene: Veldig greit å blogge når en føler for det. Men som du sier så er det jo noen som leser bloggen og da er det jo hyggelig at det blir oppdatert litt innimellom :))
      Takk hyggelig å høre <3

    14. Jeg har ikke blogga så lenge, jeg har heller ikke så mange lesere, men jeg skriver når jeg føler for det og håper det er akseptert. Så jeg er helt enig i at du skal skrive når du selv føler for det. Ønsker deg en fortsatt fin helg.

    15. GTduA: Ja det er slik det skal være når man blogger og ikke trenger å tenke på at en skal tjene penger på det :)) Vi skriver når vi har lyst og ork vi…hehe.. God helg videre til deg også <3

    16. Ja, det viktigst er å blogge som man vil mener jeg. Jeg tar fri når det trengs, for inntektene mine kommer jo ikke herfra heller. Vi er heldige som kan kose oss med blogg, når vi vil! Kos deg i kvelden 🙂

    17. Så vakkert bilde av deg <3 Jeg har selv to blogger som er litt av og på, og det er fordi den som er en såkalt fagblogg med litt privat tar en del tid, og for jeg har andre skrivejobber som tar ennå mer tid, og da blir blogging litt i rykk og napp.
      På en måte kan jo det med blogg, så lenge man ikke lever av den, være litt sånn, bloggen kan ofte være et deilig fristed hvor man skriver hva man vil og når man vil, og ikke ha dårlig samvittighet, for det er jo ens egen.
      Jeg har fulgt deg siden du begynte å blogge, og koser meg alltid med bloggen din <3.
      Er også glad for at du tar pauser, da jeg vet du også har en helse du må ta vare på <3

    18. passion4therapy: Tusen takk :)) Ja du har jo en del innlegg av opplysende “art” og det krever jo litt mer..og da har di som leser større forventninger til innholdet :))
      Jeg ser på bloggen som noe som skal gi meg litt motivasjon til å “holde meg i gang” :)) Koser meg med innlegg fra deg også.. :)) Takk det var fint sagt <3

    19. Jeg har de leserne jeg har – de er ikke mange, men dere har blitt gode “venner” for meg! Helt perfekt – jeg kan skrive det jeg har lyst til og legge ut akkurat de bildene jeg vil… herlig! Vi er enige, du og jeg! Lekkert bilde av deg <3

    20. Er så enig med deg 🙂 Jeg kunne ikke tenkt meg å bli styrt av noen som skal bestemme hva jeg skal blogge om.. 🙂 Og det må jo bare variere i intensitet dette her.. sånn det skal være 🙂 Ha en nydelig helg 🙂

    21. Er akkurat som deg for tiden. Null motivasjon. Ikke alle jeg får kommentert til, eller legge ut noen innlegg selv. Er så mye som skjer, og har mistet litt piffen ;o Vi får bare ta det som det kommer ;P Ha ei super helg 🙂

    22. Nydelig bilde av deg, annebe 🙂
      Man rekker ikke over alt, og jeg er som deg. Tror nok jeg har en ganske lett og enkel blogg – og jeg stresser ikke med å få inn innlegg…….har jeg i kke noe en dag så er det greit. Jeg rekker ikke over og rekker ikke lese alt alltid. Man skal jo liksom gjøre litt andre ting enn å sitte foran en data. Tenker iallefall jeg 😀
      Jeg liker å komme innom deg, og koser meg med dine innlegg.
      Ha en flott søndag 🙂

    23. Er et så flott bilde av deg!
      Jeg tenker også som deg med blogging. Det må være lystbetont og i perioder kan man falle litt ut.
      For gu-bedre om vi skulle tenke på å skrive “hva som helst” bare for høye lesertall….:)

    24. Etdiktomdagen: Takker så mye :)) Blogg skal være noe positivt som en koser seg med .. det er viktig :)) Koser meg med å se fra di fine turene dine og andre småting :)) Fin dag videre du også<3

    25. Søtmonsen ): Av og til er det slik :)) Men så er det moro å blogge også.. så får bare ta seg pauser når en føler for det :)) Fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg