Annebe i Asker…

Disse bildene er fra noen uker siden da mannen og jeg tok helgens kaffekopp i Asker. Og tenk at det var en butikk som reklamerte for bloggen min…hehe..den butikken har nok het det før jeg begynte å blogge tenker jeg.. (og jeg skriver det jo ikke akkurat slik heller )..men litt stilig var det jo.

skriver litt under bildene…


Her ser dere den ivrige fotografen i speilbildet også….ikke vært inne i butikken men ser ut som di har mye fint i vinduet i alle fall…


Denne statuen som står på torget syns jeg er litt fin, blanding mellom dyr og menneske …


Plassert på en fin og oversiktlig plass…


Tenn lys…


Veldig mange ender og duer samlet, kom noen og matet dem også…så da ble det enda flere..


Går pent på rad , duer og ender om hverandre (litt uskarpt bilde ).. #asker #fugler
 

30 kommentarer
    1. Artig med den butikken, du burde få de til å sponse deg litt 🙂 Den statuen var tøff da, herlig blanding :-)Ha en fin kveld Annebe, håper vi sees snart <3 Klemmer <3

    2. Så gøy med butikken som har bloggnavnet ditt, du burde ha gått inn og fortalt om bloggen din, og viste dem noen av de vakre bildene av deg <3...for det burde jo ha vært nok til at de ville ha sponset deg i blant, det ville jo vært perfekt å vise noe av deres ting på bloggen din <3.

    3. frodith: ..hehe..fint navn de har i alle fall :)) Ja likte den “statuen” godt :)) Vi sees nok på nyåret :)) Klem og sov godt <3

    4. fruensvilje: Takk..jeg får gjøre det en gang og se om di har noe fint..når mannen og jeg er sammen går vi sjelden inn i butikker..bortsett fra matbutikken :))

    5. fjellgeitbundingen: Bare noen småting igjen som en må gjøre i siste lita :)) Takk, nei det er ikke sånn vakker hvit jul akkurat :)) God natt <3

    6. Fint navn på butikk og blogg 🙂 !!!
      Koselig å rusle rundt i byen og ta bilder og bare kose seg. Men snøen uteblir……………. her har gradene sunket litt og det er lyn og torden og haglbyger…………..så været veklser enormt for tiden…………
      Men nå er det nesten jul gitt 🙂 Gleder meg!!!
      klem

    7. Du kunne jo ha gått inn og tittet i butikken, sagt at jeg måtte bare gå inn her for butikken deres heter det samme som min blogg <3, og det er jo litt morsomt da <3, og særlig fordi jeg er veldig glad i klær <3.
      Jeg er sikker på at de hadde kontaktet deg senere for en fotoshoot, så du kunne gjøre litt reklame for butikken på bloggen din, og de sponset deg med noen fine ting, som vi andre ville ha fått lyst til å kjøpe, for alt blir jo fint på deg <3.

    8. Etdiktomdagen: Enig..hehe.. Ja når mannen og jeg er sammen handler vi bare mat og går sjelden inn i andre butikker..men rusler litt i gatene som regel :)) Blir nok ikke hvit jul her heller..bortsett fra litt som ligger igjen fra sist det snødde :)) Blir hyggelig med julefeiring ja ..
      Klem <3

    9. passion4therapy: Jeg kan jo uansett ta en tur innom ja, og legge igjen et visittkort kanskje..hehe..
      Du hadde en fin måte å “selge det inn”på syns jeg ..og takk igjen for at du har troa på meg <3

    10. Så morsomt å finne en butikk med samme navn som bloggen din :o)) Jeg får sånne klemmefølelser når jeg ser den søte statuen, og har lyst til å løpe bort å gi en klem :o)) Masse fine bilder, bare så synd vi ikke har fått noe snø, sånn at den totale julefølelsen kan komme :o))

    11. Festlig med egen butikk da! Jeg har “min” i Tromsø jeg. Knis-knis!!!!!
      Herlig den skulpturen der, og fuglene er som alltid i farten. Kos deg masse på denne bittelillejulaften. Klemsiklem 🙂

    12. Var mere i Asker før enn nå. Lenge mellom hver gang jeg bruker penger i Asker nå, det var vel engang i sommer engang som NSB ahdde en dårlig dag. Måtte over på buss i Asker så ble litt venting og derfor handel. Men det er fint i Asker og mange perler innover mot Oslo som f.eks Lysaker, Saandvika og Kalvøya.

    13. Vera Lynn: Litt gøy det ja :)) Likte også uttrykket på statuen.. Takk :)) Litt snø kunne gjort seg nå, men deilig å slippe kulda …

    14. Helge: Veldig sjelden der vi også..men hyggelig med en liten forandring :)) Ja det er mange koselige steder ikke så langt fra oss..man burde sett seg litt mer rundt i nærområdet :)) Kos deg med kvelden og førjulstida :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg