Islykt “med en twist”…og Annebe med permanent…

Noen husker kanskje islyktene jeg lagde tidligere i vinter HER.. Dagen etter fant jeg ut at jeg ville prøve å lage noen med twist i, siden jeg hadde noen liggende som jeg ikke liker sååå godt..men mildværet kom litt fort, så fikk bare laget “bunnen”, men den fikk da stå og lyse litt før den var helt ødelagt den også..

Det jeg ønsker å si med dette, er at du kan pynte nesten med hva som helst når du lager islykter…

I dag var jeg hos frisøren og klipte meg , og for første gang på mange år tok jeg en permanent… Må skuffe di som håpet å se meg med skikkelig krus eller “afrokrøller”..hehe… for det var en svak permanent og frisøren føna ut krøllen…men det er litt krøll om jeg ønsker det ,men gjorde det mest for å få et lite løft på det tynne, bløte håret mitt…ble fornøyd jeg…

#frisør #hår #usminket #islykt #mjøndalen
 

 

 

27 kommentarer

Siste innlegg