35 år.. , roser fra Kiwi og et begredelig rundstykke….

Høres ut som litt av ei feiring for mannens og min 35 år`s bryllupsdag, som er i morgen. Men vi er jo ganske “enkle” av oss, og gjør i grunnen det vi pleier uansett anledning (nesten)…

Så i dag var vi en tur på Liertoppen og handlet mat, og det ble selvsagt en kaffekopp på oss , napoleonskake på mannen og et rundstykke på meg. Det rundstykket kan jeg fortelle mer om under bildet lenger ned i innlegget..

Og på vei ut i bilen stakk jeg innom Kiwi å kjøpte med en bukett roser….med mannens kort selvfølgelig, vi er da litt romantiske..


Valgte rosa i dag siden det snart er tid for masse rødt…


Vakkert med roser uansett farge syns jeg…

 


Det smakte heldigvis bedre enn det ser ut til (og den skalken med “feste”spiste jeg ikke). Men det litt “morsomme”var at rundstykkene lå uten pynten og hun i kassa spurte om jeg skulle ha agurk eller tomat på (syns det naturlige hadde vært å ta på begge deler)..og jeg svarer da at jeg tar tomat..også får jeg disse to skalkene..hehe…Gadd ikke å si noe om det.. og det er jo ikke akkurat verdens undergang heller..

#kiwi #roser
 

27 kommentarer
    1. Gratulerer med bryllupsdagen i morgen! Det står respekt av et sånt tall! Rundstykke uten pynt er ganske kjedelig, vi spiser litt med øynene også. Så pynten burde vært på i utgangspunktet! Roser er bestandig fint og jeg likte at du brukte mannens kort til å betale med! Ha en fortsatt fin helg og nyt morgendagen 🙂

    2. margarites: Takk for det 🙂 Ja det bør se litt tiltalende ut også :))..hehe…jeg får i grunnen låne det kortet når jeg vil..men det er stort sett alltid penger på mitt også :)) Tusen takk ! God helg videre til deg <3

    3. Var dårlig service, hadde fortjent å bli klaget på det rundstykke der…Er ikke akkurat billig å kjøpe.
      Enig med deg ar roser er fint uansett farge.

    4. Hun håpet sikkert du bare skulle si agurk, fordi hun hadde dårlig med tomat 😀 Men godt med en kafetur uansett 🙂 Her har det vært bare innadørs i dag 🙂 Og heklet ferdig kalendergaver 🙂 klemmer <3

    5. Grattis med morgendagen. Liertoppen er ca 1 km ifra mitt barndomshjem, det er barnehage der nå tror jeg. Sjelden jeg er der oppe men kjenner meg igjen. Både på onsdag og i dag var jeg i Oslo på kulturevent, Operapub er bra samme gate idag på Oslo gamle rådhus. Kultur er mye og det har jeg sans for. Pene roser, hvor er de fra? Norske kanskje eller? Ha en fin kveld.

    6. Helge: Takk for det :)) Sikkert fint å vokse opp der..jeg er ikke så kjent rundt der men har jo vært noen ganger på Liertoppen :)) Operapub hørtes jo litt stilig ut ..og litt kultur er bra å få med seg 🙂 Det sto Bama utenpå rosene , men hvor de har kjøpt dem inn fra vet jeg ikke..pynter pent opp her nå i allefall :)) Takk og det samme til deg :))

    7. frodith: Angrer meg for at jeg ikke sa agurk..hehe… :)) Kaffen smakte bra :)) Deilig å ta det helt rolig hjemme med litt puslerier også :)) Klem <3

    8. maiken: Sant, burde sagt fra..vi har blitt flinkere til å si i fra om vi får lunka kaffe f.eks:)) Takk, rosene står å pynter fint opp her nå <3

    9. Åååååå, er det virkelig mulig! Man serverer jo ikke en sånn skalk med feste på! Litt skrukket var den jo og. Argh altså. Jaja, hun eller han som serverte den hadde nok ikke helt riktig jobb, eller kanskje hun var veldig ung… Jatakk begge deler, så hadde du kanskje fått en fersk agurk og 🙂 Rosene var nydelig i fargen, og gratulerer med bryllupsdag.

    10. Gratulerer så mye med 35 års bryllupsdag i dag Anne,og jeg håper dere får en fin dag videre i all enkelhet,,:-) Skjønne rosa roser som ser vakre ut:-))

    11. Min matgale verden: Ikke særlig innbydende nei 🙂 Det var ei ganske ung jente..så får kanskje ha henne unnskyldt :)) Tusen takk <3

    12. Vel det blir vel ikkje yndlings kafeterien ders dette da. For det er greit at det kkje er så nødvendig, men maten skal da se fin ut også da. Smaker jo litt bedre da. Hvorfor bruker du å spise rundstykkje og mannen kake på kafe?. Kjekt med roser, sjølv om du måtte kjjøpe dem sjøl

    13. Greta: ..hehe, nei..men de har gode bakevarer så får ta et skolebrød neste gang jeg er innom der..:)) Mannen har lørdag som sånn “utskeiedag”og da SKAL han ha kake…også spiser han som regel frokost før vi drar ..det gjør ikke jeg…men hender jeg velger noe søtt jeg også da :)) Fint med roser uansett hvem som kjøper dem :)) Klem <3

    14. Tilbaketråkk: annebe – Bryllupsdag !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg