Plutselig borte…

Av og til blir det noen dager uten blogging (som i går f.eks), og uten å skrive på pc`n i det heletatt. Tid har jeg mye av og lyst og ideer mangler jeg ikke. Men med kronisk vond nakke og andre plager må man bare ta noen hviledager. Går forresten til fysioterapeut igjen , noe jeg har gjort mye i åras løp. For selv om jeg ikke blir kvitt problemet kan det gjøre ting litt bedre i perioder..

Når jeg har slike dager vekk fra bloggen, leser jeg ofte andres innlegg i ettertid, men skulle jeg da kommentere tidligere innlegg  blir jo den hviledagen litt bortkasta..men sånn er det nok for di fleste andre som blogger også…

Legger ved noen bilder jeg tok ved motorveien til Drammen for noen dager siden, ikke så fargerike men fine på en måte allikevel syns jeg…


Ser nesten ut som det er kvelden , men det er på dagtid…


Sola hadde veldig lyst til å komme frem, men gjorde ikke det den dagen….


#foto #motorvei #drammen
 

22 kommentarer
    1. Masse fint med litt snø og en sol som kjemper 🙂 Ja, det med hvile er viktig. Og hvertfall ikke viktig å kommentere blogger fra dager før 😀 Jeg ser hvis noen kommer inn til meg og kommenterer 14 innlegg bakover i tid, det er jo ikke noe vits, for hverken dem eller meg tenker jeg 😀 Hvis ikke det er noe VELDIG viktig da. 😉 Så bare ta det med ro du, og slapp av de dagene du trenger det. Selv om vi savner deg 🙂 Nå er du her <3 klemmer <3

    2. frodith: Tusen takk :)) Sant, er det noe” helt spesielt” er det fint å få og legge igjen en kommentar selv om det har gått litt tid..:)) Jeg er jo på bloggen ganske jevnlig..men fint å bli savnet når jeg tar en liten pause :)) Klem tilbake <3

    3. Heisan Anne:-) Jeg syntes du er veldig flink til og både kommentere og svare på kommentarer,,men når helsen din ikke er helt bra så må du aller først tenke på deg selv av hva du orker og klarer. Tror de fleste er klar over at du har mye vondt så det må du ikke tenke på. Men så mye snø dere har da,,her er det helt bart men er grått og mørkt om dagene. Så nå venter jeg bare på den dagen solen skal snu til det bedre. Går fort det også.-)) Fine bilder og igjen så ønsker jeg deg en fortsatt fin onsdag.-)) Klem fra meg.-)

    4. Hobbystua: Takk så bra , ja man må tilpasse det etter hva man klarer. Men jeg synes blogging gir meg mye ..også alle di fine folka her inne da <3 Har vært en del snø her og fortsatt en del igjen..men har regna litt di siste dagene..så mest glatt nå ... Tusen takk og klem tilbake <3

    5. Fine bilder av vinter med hvitt
      Du må gjøre det som fungerer best for deg og kjenner vel godt etterhvert når du må pause litt….
      Ha en så god dag du kan! Klem

    6. maiken: Takker for det :)) Ja , tar noen avbrekk av og til..men trives veldig med å blogge, det gir jo mye positivt også :)) Klem <3

    7. dre har vinter ,fine bilder da ) er en låk så må en ta hensyn til det ja,jeg makter ikke lese alle eldre innlegg heller om jeg har vært borte fra blogg av div årsaker,men det er lov det også hi hi ,god bedring til deg

    8. fruensvilje: Takk, er fortsatt litt snø her..men mye regner bort nå.. Nei alle innlegg får en ikke med seg, men gøy å følge med også :)) Tusen takk <3

    9. Ja, kjempefine bilder – særlig det øverste. Vi blogger jo fordi vi liker det, og da må vi gjøre det på den måten som passer best for oss sjøl og vårt eget overskudd. Jeg leser ofte innlegg uten å kommentere. Det gjelder særlig når jeg har mange vakter på rappen, for da er jeg ofte så sigen at jeg prioriterer å skrive egne innlegg framfor å kommentere andres innlegg Leser jeg et innlegg jeg synes er veldig bra, kan det godt hende at jeg bare legger igjen en “Smiley”, ( for å vise at jeg har “Vært på besøk”, for det krever ikke særlig mye energi! 🙂

    10. Fine bilder. Ikke alltid dagene blir som man har tenkt. Noen ganger er drømmene større enn hva man klarte. Noen ganger kjenner man sterkt på sorgen over å ikke få være som man var. Iallefall har jeg det slik. Man kan jo kanskje si jeg til tider burde være fornøyd med det som ble gjort. Men likevel er det man kunne klarte å utrette før så mye mer… I dag er det nok mer som er prioritert bort. Baking, husvask, male er holdt på et lavt nivå. Ting på jobb som ikke blir gjort så raskt etc.

    11. karidansen: Tusen takk :)) Sant ,så lenge en gjør det for egen del kan man egentlig gjøre som man har lyst og ork til :)) Ja enkelte innlegg er det greit å vise at en har lest..uansett om en ikke orker skrive en utfyllende kommentar :))

    12. fjellgeitbundingen: Takk :)) Sant, på den ene siden er jeg lei meg for at jeg ikke orker det som jeg gjorde før..da var det aktiviteter nesten hver kveld i tillegg til 80%jobb..
      Men jeg er glad jeg har kommet meg såpass at jeg kan ta en tur i butikken og lage litt mat..og av og til gå en tur eller lignende. Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg