Bloggen min og meg…

De som har fulgt bloggen min en stund har nok fått med seg at jeg har en ganske kortfattet skrivestil ,mye pga. smerter i nakke/skuldre. Men også fordi jeg er litt “kjapp”av meg som type og liker å komme raskt til poenget….også kan jeg skrive litt selvironisk..men ikke sikkert alle oppfatter det..hehe..

I det siste har det blitt lite innlegg med små “funderinger” slik jeg hadde tidligere. Når det har vært mye å tenke på ellers er det liksom mer lettvint å legge ut bilder og små hverdagsoppdateringer..

Jeg har aldri skrevet noe særlig om politikk, mobbing, miljø osv. Ikke fordi jeg ikke bryr meg om det, men fordi jeg starta å blogge for å få fokus på andre ting en sykdommen min og  ha et sted der ting ikke er så alvorlig, bare litt hyggelig.

Jeg er jo heller ikke ute etter å få så “fryktelig” mange lesere, selv om det er hyggelig og motiverende at det faktisk er en del folk innom. Så på min blogg handler det mest om meg og mitt, jeg kan godt være åpen og fortelle en del ting, men jeg har ei veldig klar grense på hva jeg ikke forteller på bloggen…

Nei nå må jeg stoppe å skrive…ellers er det ikke min skrivestil lenger..hehe…


Tok dette bildet med macrolinsa her om dagen, men likte at det ikke var så nært allikevel.. Kommer flere vintebilder senere, gled dere !

#foto #blogg
 

34 kommentarer
    1. Liker veldig godt deg og stilen din jeg, også kjenner jeg deg bittelitt fra utafor også, og det er kjempekos 🙂 Fint bilde <3 klem på vei <3

    2. Det er jo det som er litt gøy her inne, at man har sine individuelle skrivestiler….men jeg er helt sikker på at å blogge også er en reise man begynner på , der veien blir til etterhvert. Slik i hvert fall for meg….

    3. frodith: Tusen takk og det samme til deg:)) Ja du vet jo litt mer enn det jeg har fortalt på bloggen også du ..og vi blir nok enda mer kjent også tenker jeg :)) Takker 🙂 Klem <3

    4. Jeg er nok som deg så kort som mulig, og på min egen finurlige måte he he. Men oppskrifter må jo på mange måter være en viss informasjon i, så det er ikke alltid like enkelt. Men gjør så godt jeg kan :-)))). Liker godt stilen din jeg, om noen skriver side opp og side ned, så orker jeg ikke lese hele.

    5. morsmiddag: Veldig greit at det er lettlest syns jeg også..men selvfølgelig kan et langt innlegg være bra..men da må en være “spesielt” interessert i det det skrives om :)) Takk, og i lige måde..mye fin matinspirasjon hos deg..og vi bruker jo begge rester også..hehe…

    6. Bloggen din er helt fin den. Det er ikke nødvendig å “raljere” med ting og rang man ikke liker rundt seg. Jeg er litt der.. Jeg startet bloggen fordi jeg følte behov for å ha kontakt innenfor mitt innsnevrende nettverk, og som for deg, å kunne lufte tanker og meninger rundt de nære ting. En trenger ikke å skrive side opp og side ned, da er det lett for at leseren mister interessen. Nei, fortsett som du stevner!
      Ha en fin kveld…

    7. Jeg liker bloggen din veldig godt og det beste er når det egentlig er korte innlegg og ikke en hel ” avhandling ” om alt som skal skje og gjøres i løpet av en dag:-)) Så for min del har du en fin blogg med greie innlegg og masse fine bilder. Slikt kan jeg like. Ha en fortsatt fin kveld Anne:-)

    8. funderier: Takk og det er din blogg også :)) Ja greit med litt små enkle refleksjoner om ting.. Kan fort dette ut om temaet blir for stort og omfattende..i alle fall jeg med min energi..eller mangel på ..hehe…

    9. Hobbystua: Takk så fint å høre :)) Det enkle er ofte det beste heter det jo..Men enkelte temaer må en jo kanskje gå litt mer i dybden på, så di holder jeg meg stort sett unna..hehe… Kos deg med kvelden du også <3

    10. Margrethe: Takk så koselig å høre 🙂 Liker veldig godt flotte bilder fra turer ¨med natur og kos hos deg også :)) Ja bilder er fine på ulike måter syns jeg <3

    11. Du er en av favorittene mine, med flotte korte innlegg med bilder av spennende anntrekk og naturbilder. Nå sikter jeg ikke til noen spesiell, men av og til behøver ikke et langt innlegg si mer enn det et kort gjør :o))

    12. Jeg synes det er kjempekos å lese bloggen din :)) Ja jeg også er litt sånn som liker å være kortfattet når jeg skriver.. 😀 Nydelig bilde <3

    13. Hehehehehe 🙂
      Ja jeg er glad i dine innlegg, annebe 🙂
      Og vi velger selv hva vi vil utlevere. Jeg elsker jo fjell og fjøre og er både høyt og lavt og legger ut bilder og ……….ja du vet 🙂 Men ikke mye private greier 🙂
      Det er bra vi er forskjelllige for hvis ikke hadde det ikke vært så interessant med bloggene 🙂
      Ha en nydelig kveld fortsatt!

    14. Alltid koselig å smette innom bloggen din 🙂 Rekker vel neppe innom alt da.. men prøver 🙂 Og vi har mange mye å lære av deg.. at kvantitet og kvalitet slett ikke alltid er det samme 🙂

    15. Etdiktomdagen: Tuuuusen takk <3 Ja man finner sine ting å blogge om. Turer i flott natur er inspirerende :)) Liker ulikheter og variasjon på blogger jeg leser :)) Kos deg med dagen videre !

    16. dedicat: Takk så hyggelig 🙂 Ja alt kan man ikke få med seg ! Nei ingen vits å pøse på med ord, om det ikke har noe for seg..men enkelte ting må en jo skrive litt mer utfyllende om :)) Følger med på innlegga dine og liker dem godt :))

    17. Liker bloggen din veldig godt 🙂 Alle er vi forskjellige, og det hadde jo vært kjedelig om alle skrev på samme måte, og om det samme 😉 Så du har jo fått disse følgerne, fordi du gjør det på din måte ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg