To fine overraskelser..

Denne uka har jeg fått to fine overraskelser. Først kom mannen hjem med “visittkort” til bloggen min..uten at jeg visste noe om det. Han jobber nemlig i et trykkeri,( men det er en annen som har laget disse korta…) Jeg syns det var veldig koselig gjort,det viser at han syns det er moro at jeg blogger. Jeg er nemlig ikke så veldig “glad” i å få blomster og gaver ellers..da kjøper jeg heller selv  (for mannens penger )..hehe…


Tre esker i ulike farger, så nå er det bare å dele ut til alle jeg møter..hehe…

Og ikke nok med det, jeg fikk pakke i posten også fra Frodith HER, premien var for at jeg var med og kom på delt andreplass i Peter-pan ( skyggeutstillingen ) hun hadde… Denne søte slikkepotten som passer supert til bakebollen min….

Og nå er det en ny og spennende utfordring på gang inne på bloggen hennes !

#visittkort #baking
 

30 kommentarer

Siste innlegg