Klassisk antrekk med blondetopp !

Smal bukse og dressjakke i sort, er noe jeg alltid har hatt i garderoben, det er liksom min stil om jeg skal pynte meg litt. Jeg bruker som regel bare en enkel topp i sort eller grått under jakka. Men med en blondetopp blir det litt mer feminint !


Topp #match Jakke #vila Bukse #kappahl Sko #eurosko
 

Denne blondetoppen er såpass tett i mønsteret at den ikke føles gjennomsiktig, det finnes jo så mange varianter så det er bare å finne en man selv liker. Denne kjøpte jeg på salg og det var 70% på den, så da kom den på 150 kr…fornøyd med det kjøpet !


Om man vil gjøre antrekket mer hverdagslig er det jo bare å bruke en cardigan eller strikkejakke i stedet for dressjakke… (hadde tenkt å vise, men ble dårlig og måtte bare komme meg hjem )..


Her ser dere mønsteret i toppen litt bedre…  #hokksund #minmote
 

 

 

48 kommentarer

Siste innlegg