Plissèskjørt ! (antrekk50+)

Jeg har hatt dette skjørtet i flere år, og nå i høst er det veldig aktuelt igjen. Jeg bruker jo ikke så ofte skjørt og kjoler, liker ikke å være for pyntet, men med en strikkegenser blir det litt mer dempet og hverdagslig.

Med antrekksinnleggene håper jeg å kunne inspirere til å bruke noe du har liggende i skapet …også syns jeg det er” lidderlig” gøy også..hehe…

Det blåste litt da jeg tok bildene, men det passet jo fint å få litt vind i skjørtet syns jeg… Skjørt #bikbok Genser #byoung Skjorte #Lindex

Fint i parken ved elva i Hokksund….


Mitt skjørt er ganske langt, noe som passer fint til min høyde, og fargen liker jeg veldig godt… Sko #asisc


Jeg må ha en bluse/skjorte under strikkegenseren, både pga kløe og for å kunne ta av om det blir for varmt … #nøstetangen #hokksund
 

 

 

 

 

 

 

38 kommentarer

Siste innlegg