Hva syns du ?

Jeg liker best å legge ut mest mulig naturlige bilder når jeg har tatt bilder i skogen osv. Så til vanlig gjør jeg ikke noe med bildene, men en sjelden gang kan jeg justere litt på lyset og legge på litt metning (men veldig nær opp til originalen) Med macrolinsa blir det jo tydelige ,sterke farger, men med kompaktkameraet kan det av og til bli litt blassere…

Men om det ikke er for å vise bilder fra en tur eller lignende og man legger ut mer som et foto eller kreativt bilde kan det være moro å leke seg litt med justeringene..

Så her har jeg lagt på 100%mettning og 100%kontrast..blir jo kunstig, men også litt “eventyraktig” syns jeg.. Hva syns du ?

Bildene av sommerfuglen her er tatt på Eikern med kompaktkamera i sommer…


Sommerfugl, sommerfugl hvor skal du hen… vet ikke selv kommer aldri igjen….


#eikern #øvreeiker #sommerfugler #foto #pickmonky

 

30 kommentarer

Siste innlegg