Bilder fra gåtur i nærmiljøet..

Nå er det snart tre uker siden jeg tok med kamera og macrolinse og gikk en tur oppe ved skolen her vi bor. Og på min vei var det litt av hvert som dukka opp i trærne..

Og noe som overrasket meg litt var at jeg fikk såpass tydelige avstandsbilder også med macrolinsa…


Her ser dere litt av Åsen skole som er barneskolen hvor begge guttene gikk . Og Vikåsen er klubblaget her oppe hvor vi bor…


Når man er i nærheten av en skole, og sfo, dukker det opp litt av hvert i trærne..


Ikke jeg som hang det opp altså….


Her kan mann ta seg en hvil …


Her gikk vi ofte på tur med barnehagen….


Fine farger på de her….


Mange hester å se på veien også…


Her er litt av utsikten en kan se på veien, ned mot golfbanen….


Og her ser dere Nedre Eiker kirke hvor jeg sto til konfirmasjon bl.a…senere har Mjøndalen fått egen kirke….


Hadde kanskje trengt et strøk maling…..


Bekker og vann er det mye av på veien også… #Mjøndalen #vikåsen

24 kommentarer

Siste innlegg