Mat må man ha….

Selv om jeg ikke er noen “matfrik” syns jeg mat hører med når man skal kose seg (og ellers også selvsagt, næring må vi jo ha ). Men på tur blir det jo gjerne litt ekstra, og når jeg ser etter nå ble det ganske mye mat på meg i løpet av et døgn i Åsgårdstrand !

Her kommer det på rekke og rad..hehe…


Når vi er i Åsgårdstrand starter vi alltid med en kaffe og litt søtt på Munchs cafè…og avslutter der før vi drar hjem dager etter, men da var vi så mette etter frokost at det ble et skolebrød på deling…

Og på Joker kan man handle med seg til å ha på stranda, noe vi gjorde…


De fiskekakene var veldig gode å spise kalde…..


På kvelden ble det burger på hotellet, vi tar stort sett det når vi er der…smaker bra, og litt ekstra kos med et glass vin til meg og øl til mannen siden det er ferietur..


Delikat frokost, mannen spiste maaaaange porsjoner egg og bacon… Legg merke til den fine lille veska mi, den har jeg vunnet hos Frodith, og den er fin å ha med mobil og solbriller i for eksempel…


Og etter at jeg var mett spiste jeg litt til…sånn er det jo på hotelltur…. #thonhotels #åsgårdstrand #joker #matprat
 

 

20 kommentarer
    1. Så mye god mat 🙂 Jeg liker også å ta med seg sånn på stranda, og ordne selv 🙂 Du koste deg her, og det BLIR litt mat når man er på tur. Du og jeg også, tre kafeturer på 5 timer 😀 Ser du har vesken ja 🙂 Ha en fin kveld , i morgen skal jeg og Hr Froditn på landet 🙂 Klemmer min venn <3

    2. frodith: Litt for enhver smak her :)) ..hehe..ja tre stopp hadde vi, koselig var det :)) Fin den veska, og kjekk å ha med på hotelltur :)) God tur på landet til dere :)) Klem <3

    3. Så utrolig mye god mat, men er man på tur så er man. Da skal man kose seg. Sånn blir det når jeg også er på tur, for til hverdags blir det ikke så mye å skryte her i gården :o))

    4. haha leste meg ned gjennom, kom til det ene bildet og bare ” eeey, det der må jo bare være en “Frodith veske” så leste jeg under og jupp, det var det 😀
      Dette innlegge var nesten litt vondt å lese når en sitter her, kanon sulten med tomt kjøleskap!! hahah
      sååå mye god mat som det var der da!!
      Skal sannelig kaste meg over kiosken når jeg ankommer flyplassen i natt jeg!! haha
      har vært på ferie i 14dager, og er bare hjemme i noen få timer, så mat ble litt glemt! haha

    5. hehe, sånn er vi når vi er på tur eller ferie også;-) Merkelig hvor mye bedre maten smaker da 😉
      Det ser jo ut som om dere hadde en alle tiders tur til Åsgårdstrand, og det skjønner jeg, så vakkert som det er der 🙂
      Jeg ønsker deg en fin dag:-)

    6. Moving On: ..hehe…liker godt den veska..stilige farger :)) Stakkars deg håper du er mett nå…
      Jeg så du skulle ut på tur…kos deg masse :)) Stor klem fra meg <3

    7. Fruemmel: Ikke sant, det hører med til kosen..og man kan jo spise ganske sunt også..om man ønsker :)) Kos er oss der :)) Takk og fin dag videre til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg