Mitt favorittsommersted !

Som flere av dere vet har jeg blitt veldig glad i Åsgårdstrand, som vi oppdaget for et par år siden. Etter jeg ble syk er det begrenset hvor langt jeg orker å reise, men dit tar det ca 50 minutter å kjøre fra oss ..på fin motorvei. Der er det sjø, strand, fint hotell, koselig kafè..og hyggelige sommergater… da er det nok til at jeg føler at det er ferie…

Også holder det med ett døgn, så nå er vi hjemme igjen. Jeg glemte igjen en pose med klær og sko, så da blir det vel en tur til dit i løpet av ferien…men det er jo i grunnen bare fint…

Litt sliten nå, så får legge ut flere bilder senere…..


Ut mot havet……


Beste jordbæra jeg har smakt i år…kanskje noen gang…..


Litt snikreklame for bloggen..hehe..   #Åsgårdstrand #jordbær #blogg #sommer
 

14 kommentarer

Siste innlegg