Anonyme kommentarer

Nå er det ikke slik at jeg er plaget av stygge anonyme kommentarer, men av og til får jeg en anonym kommentar hvor jeg tror det har blitt glemt å fylle ut navn og epostadresse og at det ikke var meningen det skulle være anonymt.

Jeg har opplevd å gjøre dette selv, stort sett er det ferdig utfylt..men hos enkelte blogger må jeg huske å fylle det inn..om jeg ikke ønsker å være anonym da..

Så om du syns det er merkelig du ikke har fått svar på en kommentar ..ta en titt å se om du har kommentert som anonym..


Litt anonymt…men det er meg altså..hehe….


Husk å fylle ut dette om det ikke er gjort allerede… #blogg #converse
 

14 kommentarer
    1. Ja, jeg får stadig noen anonyme jeg også. Noen ganger er de bare anonyme i Navn -feltet,men jeg kan se i mailfeltet eller Url-feltet hvem de er… Men i går f eks fikk jeg en som gjerne ville treffe meg, OG DEG, men jeg vet ikke hvem det er :-/ Ha en fin kveld min venn <3 Klemmer <3

    2. frodith: Jeg fikk nok kommentar av den samme ..tror jeg :)) Og der tenker jeg at det ikke var meninga å være anonym..på Ipaden må jeg være obs på å fylle ut..om jeg vil vise hvem jeg er :)) Takk og det samme til deg :)) Klem <3

    3. jeg får en og annen anonym jeg også,noe kommer på det og sender en ny melding andre hvet ikke om det )) men alle mine bloggvenner har meg heldigvis ferdig utfylt hi hi

    4. fruensvilje: Jeg pleier som regel oppdage i det jeg sender at det ikke er utfylt, så da skriver jeg en oppklarende kommentar etterpå….men stort sett er det ferdig utfylt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg