Drammen kledd i GULT …

Nå er ikke gult det første jeg tenker på ved Drammen, da er det heller den blå elva eller den grønne åsen. Men på en av våre lørdagsturer til byen begynte jeg å legge merke til det gule jeg så, og siden jeg stort sett har med kamera begynte jeg å ta noen bilder, og etter hvert ble det ganske mange.

Jeg er ikke noen Drammensekspert så tør ikke si så mye om bygningene , men jeg kjenner byen godt nok til å kunne anbefale å ta en tur dit .

Skriver litt under bildene…


Gule blomster foran bybrua…..


Den gamle stasjonsbygningen….


Mange gule bygninger rundt om, alt fra Frimurerlosjen til gynekologklinikken….


Mat kan man få i alle farger ..også gult…


Tror det må være “in” med gult i år….


Kjøretøy og ymse andre gule detaljer lyser opp …..

 


Gult mot blå himmel er jo vakkert…. #drammen #gult
 

 

 

14 kommentarer
    1. Det er masse gulfarver rundt i byen hvis man leiter godt. Det er en pen farge og gjør seg bra på trafikkskilt. Endelig i går var det første dagen på lenge uten en eneste regnbyge. Ha en fin dag.

    2. Åå, som jeg gleder meg til tur dit 🙂 Herlig med de gule detaljene <3 Og bildet med brua og blomsten i forgrunnen 🙂 Flinke fotografen 🙂 Gleder meg til tirsdag <3 klemmer fra landet <3

    3. Du er jammen ein dyktig til å representerer Drammen. Her var det utrolig mange flott bilder. Om noen ikkje hadde hatt lyst til å besøke Drammen no, så burde dei virkelig få lyst no. Flink dame. Herlige bilder.
      kos deg vennen <3 klem

    4. Helge: Ja, mange bygninger i gult..og begynner man å legge merke til ting ser en det over alt :))
      Ja i går var det deilig..og i dag også :)) Takk, god helg til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg