Fire favoritter !

I dag fant jeg frem fire av favoritt sommerbuksene mine og tok bilde av dem..hehe.. Jeg har mye klær…alt for mye, men dette er bukser som jeg har hatt i mange år og som jeg liksom aldri går lei av…

Den grønne er fra Zara de andre er fra Kappahl…. så en finner mye fint i rimelige butikker også syns jeg …

Legger ved noen bilder jeg har tatt før, så ser du dem på også !


Jeg er veldig glad i bukser med stikklommer, og litt guttete fasong…


Den grønne har så fin lukking som gjør at den har litt særpreg. Leopardmønster er vel ikke hottest akkurat nå, men trives man med det kan man alltid gå med det, sånn er det bare…

Denne buksa passer til sort, men blir mer sommerlig med hvitt og lave sandaler til…
 

Det går fint ann å ha striper både i over og underdel….. #Zara #antrekk #kappahl  #mote #stil

 

24 kommentarer

Siste innlegg