Noen bilder fra Åsgårdstrand …og et do-dikt om meg….

Har jo hatt noen innlegg tidligere også om Åsgårdstrand, men jeg blir aldri lei av å ta bilder der, så her er noen fra dagens tur dit..(som jeg skrev om i forrige innlegg )…

Også tenk at jeg inspirerte kreative Karidansen til å skrive et do-dikt..og jeg er nevnt i diktet til og med…hehe…sånt skjer ikke hver dag…. HER kan du lese diktet..

Kos deg med bilder av fine Åsgårdstrand…


Like før vi kjører av til Åsgårdstrand ser vi dette vakre synet……


Siden “byen” er litt bratt ser man så fint utover….


Masse flotte motiver å se….


Og det blomstrer både i hager og i “sentrum”…..


Ut mot havet….


Ved Munchs hus…her foregikk det også et tv- opptak, tok et par bilder, men legger ikke ut før jeg har sett det på tv… #Åsgårdstrand #foto
 

9 kommentarer
    1. Det ser ser koselig ut her. Jeg skal snart på en ukes ferie i sør-Norge og ser etter koselige steder å dra. Dette er absolutt en kandidat 🙂 Hvite og koselige hus ser det ut som, gleder meg litt til en liten uke i eget land før den ordentlige ferien 🙂

    2. Vakkert sted, og vakre bilder 🙂 Jeg har vært der noen ganger og det blir finere for hver gang. Jeg har også vært så heldig å overnatte på hotellet, en opplevelse jeg ikke glemmer 🙂

    3. Tror ikke jeg har vært i Åsgårdsstrand noen gang, men her serverer du jo noen vakre glimt. 🙂 Syntes tanken om sko med høye hæler på do var litt morsom, og så absolutt verdt et lite vers! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg