I dag !

I dag har jeg vært med svigerinna mi å spist lunsj og kosa meg i sola på Kamille cafè i Mjøndalen. Har jo “lovet” å skrive litt mer om stedet (har gjort det tidligere også, men lenge siden), skal se om jeg får ork i morgen…for nå er jeg litt tung i hodet….for mye sol kanskje..hehe…noe skal man jo klage på (ironi)…

Men kjøpte med en blomst til å ha på bordet ute, og en kruspersille som jeg har planta i krukke nå og håper skal være fin i hele sommer..


#spanskmargeritt #kruspersille #lundteigen #Mjøndalen #planter
 

 

18 kommentarer
    1. Må ikke stresse med å skrive om Kamille 🙂 Bare om du har lyst, tid og overskudd til det. Spanske margeritter nydelige! De kan du sette i bedet når de er avblomstret så kommer de igjen neste år 🙂
      Ha en fin kveld! Klem <3

    2. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Har veldig lyst til det, men har vært litt stressede dager nå…så ville vente til jeg følte jeg hadde tid og ork til å skrive litt ordentlig :)) Tusen takk…og takk for tips :)) Klem tilbake <3

    3. Først takk for det tipset Anne Grethe 👍🌸
      Anne du er så god , jeg har sagt det før , men en god ting kan ikke sies for ofte.
      Du gjør alt så vakkert og gjennomtenkt .
      Ikke noe slurv der i gården ☺
      Og det igjen gjenspeiler seg i at du ikke velger å svare eller gjøre mer enn du orker..
      Tenk om flere var flinkere til å sette de grensene for seg selv ..
      Jeg klarer det nå , har jobbet lenge med det , men når kroppen gir signaler , ja så bør vi lytte til den.
      Når tiden går og vi kjenner etter , så er det jo så godt å ikke stresse og at alt må være så perfekt .
      ( sitter litt i enda 😚)
      Synes du er et flott forbilde for andre 💛
      Jeg tenker ofte 2 ganger etter å ha lest dine innlegg , på en positiv måte 🌸
      Jeg skal forresten prøve meg på den Kafe’en , der ser det så koselig ut 😀
      Fin blomst du har valgt….
      🌸

    4. Kjekke dag for deg også da. Da blir man sliten på kvelden. Eg er i seng kl 22.10 ca for tiden. Skjønner ikkje bæra, men er ein trøtt så er ein trøtt. Nydelig plante. Må sjå til å få kjøpt meg litt mer eg og. til å ha ute på verandaen altså. Kjekt med blomster når ein sitter ute. Ha ein fin dag vennnen klem

    5. Lisbeth Lone: Takk for fine ord Lisbeth ?? Jeg har blitt flinkere til å sette grenser, men har fortsatt mye å gå på der, stiller ofte opp for andre og glemmer meg selv…men sånn er det vel mange som er ?? Men jeg er flink til å ta meg noen små hyggelige pusterom innimellom, og koser meg med det ?? Bra du har blitt flinkere til å sette grenser også…og jeg syns du er et forbilde også som kan fortelle at ting ikke alltid er så lett når man er syk…
      Kamille er veldig koselig, verdt et besøk ?? Klem

    6. Slapp av og nyt solen mens den er her. Blogge kan en gjøre senere.
      Margritter er fine og står lenge. Gi dem nok vann og knip av avblomstrede blomster. Men det vet du sikkert. :O)

    7. Kamille -innlegget får komme når du har ork! Vi venter pent, vi! I dag skal jeg se om jeg finner meg en fin uteblomst til å ha i ampelen min. Noen urter i potter blir det nok også etter hvert! 🙂

    8. Så fine bilder! Med litt blomster og urter blir det fint! Jeg kjøpte meg også litt i dag. Men jeg rekker ikke alt jeg vil her, så jeg får håpe jeg får dem i jorda før de tørker inn! Ha en fin dag videre! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg