Litt ekstra pynt til ære for bloggen !

Nå er det ikke så veldig ofte jeg legger ut bilder av middagen vår (som de som leste forrige innlegg så at var Salma-laks ), så når jeg gjør det syns jeg det er greit å pynte litt ekstra…for den tomatrosa hadde jeg ikke laget om jeg ikke skulle ta bilde altså… så ærlig må jeg være.

Tomatroser har vel egentlig gått litt ut på dato…men var fast tilbehør som pynt på koldtbord i “gamledager” da jeg var ung…

Nå er ikke jeg så veldig jålete av meg , og har lagt ut bilder av ting som ikke pynter på virkeligheten også …men jeg må jo si jeg syns det er mest hyggelig å legge ut, og å se “pene” bilder….pynter du litt på det du legger ut på bloggen ?

Middagen smakte forresten veldig godt …..særlig den tomatrosa…hehe…


#salmalaks #blogg #middag #fisk #tomatrose

 

22 kommentarer
    1. Viktig det, og lage mat innbydende for både gane og øyne. Nam ! Prikken over i `en er nok tomatrosa. Se det har jeg aldri prøvd, så det må jeg prøve 😉
      Ha en alle tiders kveld!

    2. Tilståelse : Har aldri laget “Tomatrose”. Har ikke tålmodighet. Jeg har heller ikke tålmodighet til å ha krem i sprøytepose når jeg lager bløtkake. Jeg bare “Klæsjer” kremen på og brer den utover med smørkniv! 😛 Tomatrosa di er riktig fin. Jeg legger nok også maten litt pent på tallerkenen hvis jeg skal legge ut bilde av den! 😉

    3. Hei og god morgen. Vel, eg tror ikkje det. Eg mener eg legger ut bilder av mat som vi ahr viss eg oppdager at det ser godt ut. Men eg tror ikkje eg pynter det ekstra Men kven veit kva eg gjør. Prøver av og til å få til festlige bilder. Elelr det er vel når eg ber T ta bilder at det blir festlig heh. HA ein god dag vennen min <3. klem

    4. Synes denne tallerkenen så veldig lekker ut jeg, er sånne roser vanskelig å lage? ^^
      Jeg er egentlig veldig “jålete” til vanlig og danderer stort sett alltid maten min uansett om den skal på bloggen eller ikke. En dag jeg hadde vært i kantina for å hente meg mat sier en av mine kollegaer “Uuuu, skal du ta bilde til bloggen nå eller?” Fordi tallerkenen min var så “styla”, men det er jo mer stas å spise av en lekker tallerken enn en du bare har kastet alt på xD

    5. Så vakkert! Tomatrose har jeg aldri laget faktisk. Ikke på den måten. Jeg har laget en av skall som man surrer sammen til rose! Men din var lekker. Litt pynt trenger vi i blandt, for vi spiser med øynene også! Klemsiklem 🙂

    6. Tattavkvinnene: Veldig lett å lage. Bare å bruke en liten spiss kniv å skjære sikksakker helt inn til midten og ta de fra hverandre når men har kommet helt rundt :)) Ja det er alltid hyggelig med pent ordnet mat :)) God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg