Nå kan dere grue dere….

Noen av der har jo fått med dere at vi har kjøpt ny pc… og i stad kom yngste sønnen innom med ei ny linse til kameraet mitt som han hadde kjøpt med for meg.

Dette er ei macrolinse til å ta nærbilder med…så nå blir det nok masse bilder fremover…så det er de som ikke liker bilder av blomster og kryp som kan grue seg mest….hehe….

Har bare så vidt prøvd ute i hagen nå…og en må være stø på labben om det skal bli skarpt, foreløpig har det blitt mest uskarpe bilder, men de som kommer lenger ned i innlegget syns jeg ble ganske ok…veldig gøy i alle fall…


Ikke noe småtteri….


Pæreblomst i hagen…


Bille av noe slag…..


Og en svevende blomst….. #foto #kamera #canon #macrolinse #macro
 

17 kommentarer
    1. Ååå så fine, jeg gruer meg IKKE hvertfall, bare gleder meg. Og JEG skal også ha sånn linse og kamera, MÅÅÅ ha 🙂 JEg ser det blir veldig fine bilder og mye moro av det 🙂 Klemmer <3

    2. Som jeg gruer meg!!!! Nei da, bare tøyser. Dette blir gøy. Macro er fryktelig spennende, men som du sier det gjelder å få det skarpt! 90 eller større???? Den så ikke ut som min som er 90. Nå kan du kose deg. Jeg har ikke hatt så mye tid denne uken, men nå har jeg leste meg opp om ny data, blomster, kafebesøk og bilder fra gamledager. Du ligner moren din! Gratulerer med alt det nye og kos deg masse. Tror ikke du behøver å bevege deg stort de nærmeste dagene. Alt kan tas bilder av med macro, blomster, brødskive, store jordbær og vannpytter. Kos deg masse! Klemsiklem 🙂

    3. Ååå, så gøy!! Og så fin den pæreblomsten ble! Er så gøy med nye linser. Jeg har kjøpt brukt telelinse til bruk under fotballkamp og teater, siden jeg har litt bi-jobb som journalist i lokalavisen 🙂 Kjempegøy med bilder 🙂

    4. natheless: Denne er 105…uten at jeg vet hva det betyr..hehe.. Så koselig at du har lest deg litt bakover på bloggen, jeg ligner mye på mamma har jeg hørt ja :)Skal kose meg å ta bilder, veldig gøy :)) Klem <3

    5. Smart med 105 for da kan du være litt på avstand på insekter og blomster. Jeg må nærmere med min som er 90. Dette blir gøy for deg 🙂 Gleder meg til å se hva du finner på! 🙂

    6. Bildene var veldig fine de! og så flott at du koser deg med å ta bilder….
      Regner med det blir endel fremover å kikke på nå….:)

    7. Gratulerer med ny flott linse 😊Jeg elsker jo sånne bilder, så jeg gleder meg til hva du kommer til å by på utover sommeren. Det var jo en fin smaksprøve du kom meg her i innlegget 😉

    8. Her kan jeg bare glede meg skjønner jeg! Du skremmer ikke meg med macrobilder nemlog 🙂 Flotte disse første bildene, og blir kamera for tungt å holde, så ta med stativ eller gorillapod.

    9. margarites: Tusen takk 🙂 Stativ har jeg….Måtte Google gorillapod for det hadde jeg ikke hørt om…så smart ut 🙂 Sov godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg