Nye blomster ved inngangsdøra !

Kjøpte jo noen stemorsblomster mens det enda var kaldt, tok de litt inn og ut en periode, men nå er de ikke så fine lenger så skal plante dem over i noen krukker etter hvert.

Men da jeg var i matbutikken i går så jeg disse fine blå og kjøpte dem, men jeg kjenner ikke noe til dem, så om noen vet om de tåler å stå litt skyggefullt, og vet hvor mye vann de trenger blir jeg glad for tips… ellers får de være fine så lenge det varer …

Jeg var også å planta på kirkegården hos pappa og morfar i går, og der syns jeg det er greit med stemorsblomster.. kan jo faktisk komme netter med frost enda…men håper ikke det da….

#campanula #stemorsblomster

7 kommentarer
    1. Halloen skjønning. Eg veit ikkje noe om dei blomstrene dine, men fine var dei. Eg ahr ikkje kjøpt mye blomster enno. Veit ikkje kor mye eg skal gjøre ut av det i år. vi får sjå. Er jo lett å bli reve med da.
      veldig fint med stemor syns eg da. Og stemor tar eg aldri inn, dei klarer seg fint sjølv om det blir litt minus. Tar dei aldri inn. Mine er fine enno. HA ein fin kveld skjønne lille skapning. klem <3

    2. Jeg kan ingenting om blomster 😀 Men det var mye fint her da 🙂 Og har man hage og eget hus er det kos med litt blomster 🙂 Klemmer og nyt kvelden <3

    3. Flotte blomster!
      Stemor tåler noen frostnetter. Jeg planter dem ut og lar dem stå ute fra tidlig i april.
      De overlever både kulde og snø og er like fine etterpå.
      I krukkene mine hjemme har jeg plantet ut noen andre sommerblomster og så langt har det ikke vært noen problemer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg