Fjonga meg litt ..

Ikke ofte jeg tar på neglelakk, og om jeg gjør det er den som regel veldig dus. Men i morgen skal jeg og ei venninne på shoppingtur , og da hender det jeg får lyst til å kjøpe meg en neglelakk…først og fremst for å ha på føttene til sommeren. Siden jeg pleier komme hjem med akkurat de fargene jeg har fra før ,tenkte jeg det var lurt å ta på et par av de jeg allerede har så jeg kan unngå å kjøpe like enda en gang…

Jeg skal ikke påberope meg at jeg er flink til å ta på neglelakk, eller første hånda går som regel greit…den andre blir det mye kluss med før jeg kan si meg greit fornøyd..hehe..

Litt gæææææer`n må man jo være …to farger som ikke passer sammen da gitt..hehe…

Og til og med motsatt på den andre hånda…annebe har blitt skikkelig vågal… #neglelakk #manikyre

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg