Voksne damer og shorts…

Nå nærmer det seg forhåpentligvis sol og varme ! Og da går jeg veldig gjerne i shorts, tilogmed i butikken…Jeg har hatt innlegg på bloggen  tidligere med spørsmål om “kjærringer” kan gå i shorts i butikken…se HER …så kan du lese hva andre mener om det.

Jeg mener så absolutt at man kan det, uansett kroppsfasong, men jeg har ei meget slank venninne som aldri kunne tenke seg å gå med det “ute blant folk” ..så det handler vel mest om hva en føler seg komfortabel med.

Hva tenker du …er det “passende” når man er over 50 år ? ( De under 50 år kaller jeg unge damer..hehe..)

Bildene er fra sommeren for to år siden …og da var det mye flott sommervær !

Jeg velger jo ofte den litt sporty stilen….

Men man kan fint pynte seg med shorts også…..syns jeg !

 

25 kommentarer
    1. Hvorfor skal vi ikke kunne gå i shorts hvis vi føler oss vel med det? Jeg kan gå i shorts på butikken, men da bruker jeg en som er mer dekkende enn om jeg er på stranda. Hvorfor skal vi skjemmes over litt slapp hud og celluiliter! (Nå har jo du riktig smekre ben, så du trenger ikke tenke på det! 😉

    2. Jeg er ung dame 😀 men snart gammal kjææææring 😀 Men jeg mener det ikke har med alder å gjøre overhode. Hvis man føler seg vel, så kan man være 70 for min del 😀 Jeg føler ikke jeg har SÅ fine ben at det gjør noe… så går sjelden med det… Jeg føler at jeg vil ha noe NESTEN til kneet, og da liker jeg bedre kjoler og skjørt jeg da 🙂 Men du er superfin i det <3 Klemmer <3

    3. jeg synes man får gå med korte shorts om man er komfortabel med det. Jeg kan gjerne gå til og fra stranden og hadde ikke dauet av å gå på butikken om det var noe jeg skulle handle sånn full fart, men går heller med noe nedenfor knærne …Men har ikke så fine bein som deg da….:) Du klær veldig godt den knallrosa forresten.

    4. Jeg synes du ser flott ut i shorts 🙂 Jeg bruker mye shorts på sommeren, men ikke de helt korte når jeg skal i butikken 😀

    5. Meget vakker sommerlig dame her! Flotte shorts-kombinasjoner og sammensetning av garderobe. Herlige sko, altså de med frynser! Nei, jeg har ingen problemer med å gå ut i shorts på en varm sommerdag, heller ikke i butikken. Synes shorts ser sporty ut jeg. Shorts kjenner ingen alder, er min holdning. Enda jeg absolutt har flere bulker og større kropp en deg. Min sønn som er bilinteressert, har satt ord på det. Han kaller meg “Michelinmann”, he-he! LOL. Gapskratter her ;)))

    6. Kjempefine bilder og flotte antrekk. Kan ikke skjønne at man ikke kan gå på butikken i shorts??? Nå går jeg på butikken i joggebukse også jeg da, hvis jeg bare skal ha et brød lissom… I dag var jeg innom butikken på vei hjem i villmarksantrekk… mulig jeg burde dusja først? 😀

    7. Ja jeg synes absolutt at vi over 50 også kan gå i shorts! Man velger bare litt annerledes enn de helt unge. For jeg synes ikke at sånne helt korte shortser hvor rumpa nesten kommer ut egner seg på godt voksne, men det kommer jo helt an på figuren da. Det er en smakssak, og selv om jeg ikke liker sånne helt korte hvor lommeforet henger nedenfor buksen foran – så må andre helt klart velge det de ønsker. Jeg har sagt det til deg før, og jeg sier det igjen – jeg tror du kan ta på deg hva som helst og være like fin i alt 🙂

    8. Nææææi, man blir ikke for gammel til å gå i shorts! Og det er da jammen du det beste eksempelet på her, med de smekre bena. Er det varmt, så går jeg i shorts, men litt sånn som beskrevet ovenfor her. Kort shorts på stranda osv, og lengre om den skal brukes andre steder 😀

    9. Nydelige sporty bilder av deg 🙂
      Jeg liker å gå i dongerishorts – av og til mine bukser som er blitt klipt til shorts 🙂 Eller skjørt. Shorts eller skjørt – de er ganske like om sommeren i lengde – så da er det ikke noe problem å gå i butikken i shorts/skjørt 🙂 Jeg gleder meg til shortstiden 🙂 Den er like om hjørnet 🙂 !!!! klem

    10. Ja, shorts er helt ok, også for oss over 50 og du er jo så smekker at du kler de godt. Jeg er liten og rund men har tynne bein så jeg passer best i korte tights, ikke shortser med vide bein, men tettsittende 🙂 Men jeg synes ikke at voksne damer kler kort korte shortser som går oppi rævva på dem,hehe. det hører de unge til 🙂

    11. Ja jeg tenker så lenge man føler seg vel i det man går med så går det bra 😀 Har egentlig aldri tenkt over at det er noen aldersgrense ved bruk av shorts…. Flotte bilder av deg! Og flott antrekk du har satt sammen 🙂

    12. Jeg synes alle kan bruke shorts uansett alder. Men synes lite om folk som går i bikini/bar overkropp i butikken.
      Mulig jeg er litt sær der.

    13. Selvfølgelig kan man gå i det! Jeg ville styrt unna de superkorte shortsene som viser halve rumpeballen, men det synes jeg egentlig alle aldersgrupper burde gjøre xD
      Du ser jo smashing ut så bare vis frem beina dine! ^^

    14. Er man komfortabel med det er det vel ok uansett alder. Selv må jeg ha lang bukse eller sidt skjørt, men det er meg og ikke hva folk mener som bestemmer. Du ser jo superflott ut i antrekket :O

    15. Jeg har aldri tenkt over at det er aldersgrense på shorts… Det har jeg gått med i alle år, og kommer til å fortsette med det også 🙂 Men de er ikke like korte som de var 🙂 Fine antrekk, forresten 🙂

    16. Den Blå Steinbukk: Hehe…er vel ikke aldersgrense nei…men kjenner folk på min alder som ikke går i det i butikken..Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg