Wow ….det var overraskende godt…

Man blir jo litt påvirket av ting man ser på tv , enten man vil eller ikke .. Og de siste årene har det jo vært så mange matprogram, der har jeg flere ganger sett at de har laget lammeskank, og det har sett så “robust” og godt ut…selv om vi ikke har vært spesielt glad i lam..

Så da jeg så i butikken at de hadde ferdig kokte ,fikk jeg lyst til å prøve..skulle bare stekes 30-40 min i stekeovnen..godt forklart på pakka ..

Så lagde vi hjemmelaget potetstappe og kokte grønnskar..og rødvinssaus som fulgte med i pakka…Og det var så utrolig godt, mild smak og mørt og fint..så det kommer jeg til å kjøpe igjen….( ikke sponset )


Smaker bedre enn det ser ut…og jeg hadde mer saus under grønnsakene…hehe…


#gilde #lammeskank #matblogg #mjøndalen #potetstappe
 

 

14 kommentarer

Siste innlegg