Endelig fant jeg noen også ..

Det har nok vært både Hestehov og Blåveis rundt om i nærmiljøet her ei stund nå…men først i dag jeg fikk gått ei runde å sett det med mine egne øyne…og jammen var det kommet mange..men hvitveisen må jeg nok vente litt på…

De er jo så fine der de står..men ikke alltid lyset faller slik at fargen kommer til sin rett på bilder..så da gjelds det å ta mange fra ulike vinkler, slik at iallefall noen blir ok..


Gul og søt #hestehov ….


To i grøftekanten….


Rank og fin #blåveis…


ikke så skarpt bilde…men likte lyset i det…..


Og jammen satt det en fin #ekorn på en gren også….. #natur #blomster
 

 

 

38 kommentarer
    1. Pøh, du lyver 😀 Sikkert bilde fra i fjor 🙂 hi-hi, bare tuller vettu. Så heldig! Nå vil jeammen jeg også altså 🙂 Og fine lyset på ene bildet der, elsker sånt 🙂 klemmer <3

    2. Ja nå får du ut å leite…så du hadde måttet tegne en hestehov..hehe….fin den å da : ) Liker litt ulike varianter bilder….blir fint med slike litt duse også…brukte bare kompaktkameraet mitt …så er fornøyd 🙂 Takk for hyggelig kommentar..og klem til deg <3

    3. Åååå har du også funnet hestehov,og ikke nok med det,,blåveis også. Du har fått et fint bilde av ekornet så dette er ekte vårbilder:-) Fin kveld ønsker jeg deg:-))

    4. Fine vårtegn på bloggen du også, som alle andre. Bare jeg nå da som ikke har svingt meg rundt og vært i nærområdet med fotoapparat , he-he 🙂 Helt klart lønner det seg å ta mange bilder og i alle vinkler, dess flere blir gode. imponert over at du fikk fanget nøtteliten, fordi den ofte er så rask på labben.
      Ha en strålende kveld !

    5. Så flotte blomsterbilder, og moro at du fikk med ekornets fine silhuett i treet! Her finner jeg nok ikke hestehov eller blåveis ennå, men nede i Brumunddal har de nok tittet fram! 🙂

    6. Hobbystua: Fornøyd med å finne begge slaga ja :))..ikke værst å få tatt bilde av ekornen før den forsvant videre opp i treet…Sov godt :))

    7. toveview: Må liksom ha med overgangene til de ulike årstidene…og blomster er jo fine fotomotiv :))
      Ja hadde litt flaks med den ekorn…selv om det bare ble siluetten som sees :)) God natt :))

    8. karidansen: Tusen takk :)) Ja den forsvant fort oppover..men satt fint ei lita stund på den grena :))…dukker stadig opp nye blomster rundt omkring fremover nå <3

    9. Så fine vårblomster! her har jeg også sett hestehov, og i dag så jeg lungeurt også (tror det er det den heter – en rosa blomst med litt loddne blader). Og blåveisen som vi ikke har her er fantastisk fin 🙂

    10. Se der ja, nå har du funnet den også…. :o)) Er vist på tide at jeg senker nesen mot bakken skjønner jeg, sånn at jeg også finner den lille tassen :o))

    11. Vera Lynn: Ja , jeg har ikke sett etter den før i dag…og nå bugner det av begge slag…finner nok snart du også :))
      God natt og fin morgendag :)))

    12. Ja alltid kjekt å finne hestehov, jeg har sett kun 2 stk til nå, men det kommer nok mer ….blåveis har vi ikke her på vestlandet:) Gøy du fikk bilde av ekornet også :))

    13. Hestehov er et sikkert vårtegn. Det blir fint i skogen etterhvert og mere liv kommer til både i skogen og i byen. På tide at jeg rydder i boden og legger skia oppunder taket.

    14. Alltid like deilig når de første blomstene viser seg, er like velkommen hvert år. Og ekorn da, bra gjort å få tatt bilde av det

    15. Men her hadde du mange blinkskudd.
      Syns det tredje bildet ovenfra var magisk. Og så herlig med Nøtteliten :)))).
      Herlig når vi har kommet hit på årshjulet.
      Klem <3.

    16. Helge: Den er jo den man som regel ser først om våren..gul og fin :)) Ja nå kan du nok pakke vekk skia…og satse på syklinga .. Kos deg med helga videre :))

    17. maiken: Ja deilig når blomstene dukker opp og varsler om vår :)) Ja , den spratt fort oppover, men satt stille i noen sekunder….så jeg rakk å få tatt et bilde :))

    18. BforB: Tusen takk :)) Så koselig du likte det…fint med blomster og natur :)) Ha en fortsatt fin lørdag :)) Klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg