Litt hektisk her….

Og det syns jeg i grunnen er bra, for det betyr at jeg har orka å finne på litt om dagen.Kommer nok litt mer utfyllende innlegg etterhvert…

Jeg har sett innom på bloggen å fått med meg litt av det som har “skjedd”..nå skal jeg se om jeg får lest meg opp litt mer mens mannen ser på Olsenbanden ..

Rask oppdatering..Søndag var vi på lunsj hos eldstesønn..og det som var ekstra bra var at mamma var i form til å være med..sønnen har jo flytta inn i ny leilighet så første gang hun fikk sett den.

Ellers har vi vært på handletur til Kongsberg på mandag, Oslotur på tirsdag og skogtur i dag…pluss flere besøk til mamma og i går hos mormor…så kveldene har jeg måttet bruke til å sette meg ned med en kopp te og se på tv..

Nå skal jeg få svart på hyggelige kommentarer jeg har fått også..

Legger ved ett bilde fra dagens tur…som måtte tas med mobil, siden jeg hadde glemt å sette inn batteriet i kameraet…

#spiralen #drammen #bål #påske #blogg

36 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt noen aktive dager nå Anne,og det er godt og lese at din mor er blitt bedre og fikk vært med dere til barnebarnet sitt:-) Men bildet fra skogsturen ser herlig ut og med kaffekjelen over bålet tenker jeg det smakte godt i det fine været i dag. Men godt at du fikk utnyttet den for nå skal jo været snu om igjen….Men ønsker deg en nydelig påske og kos deg masse. Klem fra Marianne:-))

    2. spisogspar: ..aktivt til meg å være…og det er jeg glad for :)) Ja hatt noen litt bedre dager..og det er hyggelig :)) Takker så mye <3

    3. Ingen ting er så trivelig og nydelig som svartkjelskaffe på tur, et herlig stemningsfullt bilde !!! Så hyggelig med besøk til eldstemann og det at din mor var frisk nok til å være med var jo supert 🙂 Min eldste sønn har bestandig leid leilighet, men nå i februar kjøpte han sitt første hus og har vært på besøk. Bor ca. 6 1/ 2 mil fra oss, så heldigvis ikke havnet alt for langt unna. Minstemann bor enda hjemme. er ferdig med lærlingetid i august i år og da kan alt skje, kanskje vi blir bare to her. Ja, nå er det påskefri her, kanskje blir det svartkjelskaffe på meg også 🙂
      Ha ei toppers påske ! <3 Klem

    4. tepausen.blogg.no: Veldig koselig med bål..selv om klærne lukter etterpå..men det er det verdt ..var jo nydelig i dag, håper på flere slike dager..men er meldt mer skyer tror jeg :))

    5. Hobbystua: Ja nå ble det et par dager med god form og koselige turer :)) Ja hun har hatt noen ok dager nå..og det er hyggelig ..hun har jo nesten ikke vært ute av sykesenga siden i sommer som var..
      Vi koste oss på skogtur..og kaffen ble god :)) Synd det ikke blir like bra resten av påsken..men kan jo håpe på en del sol da :)) Kos deg med påsken ..og klem tilbake <3

    6. toveview: Det er veldig hyggelig, og kaffen smaker ekstra godt når den er nykokt :)) Ja det var jeg glad for, og hun satte veldig pris på det ..:)) Begge mine har kjøpt egne leiligheter..men eldste , som vi var hos nå har kjøpt en som er litt større enn den første ,som var veldig trang….og den nye har stor veranda..deilig :)) Ja da spørs det hva yngste deres finner på da..spennende :)) Håper du får til noen koselige turer i påsken :)) Kos deg masse og klem fra meg til deg også <3

    7. Ja, der var det jammen skjedd litt av hvert 🙂 SÅ koselig da <3 Skikkelig ferie med mye innhold. Håper det går greit med såpass mye å gjøre 🙂 Klemmer <3

    8. frodith: Mye koselig :)) Har gått greit..men da har jeg bare måttet slappe av på kvelden..så da blir det mindre aktivitet her :)) Nå går ikke vi langt på skogtur..bar et kvarter omtrent så finner vi en koselig plass..så tilpasser det bare til min energi…det viktigste er å være ute :)) Klem og god natt <3<3

    9. Det blir ok bilder med mobil også. Kaffelars på bål er jo veldig trivelig! Så bra at moren din var i form til å være med på lunsj hos barnebarnet!! 🙂

    10. Travle tider ja. Så fint du orker i alle fall….
      Fint bålbilde, men visste ikke at du også drev med slikt…:) Jeg har “kjeftet” litt på utifriluft for det med bålbrenning i skauen..:)

    11. Skikkelig deilig å komme seg ut slik…
      Her var det et nydelig vær i går, og det var svart av mennesker som var ute og nøt solen. Det er så herlig å se alt fra barn i pulk til toåringer på ski med glede i øynene.
      Jeg er fasinert av dette… Gleden. Barna tar alt som det kommer og bare nyter livet.

    12. Det var et koslig bilde – det er slikt det skal vøre på skogstur. Fikk vaska leiligheten til påske og det var godt. Skal siden i dag skal i bursdagfeiring til min mor som er 88 år idag. Vi blir nestn 19 stk, kommer folk både fra Kongsberg og Hamar. Ellers var det en solid økt på kiwi før påske igår, mat koster men mat må man ha. Ha en fin dag.

    13. Halloen vennen. Så kjekt å lese at du er så aktiv. Da må formen vere bedre også. Det er bra. Da blir eg glad. Håper du har det fint i dag også. Klem fra meg <3

    14. Ser flott ut det kaffibålet. Kaffibål ute i marka må vi nok utsette, for her høljer regnet ned – men tiden kommer nok til oss også…Her var det tidligere tradisjon at vi kokte egg ute i marka første påskedag, men det er det slutt på nå.

    15. karidansen: Ja det gikk bra det også..:)) Veldig kos med nykokt kaffe på skauen :)) Ja det er jeg veldig glad for , og hun satte pris på det og syns det var hyggelig å få sett leiligheten :)) Ha en fin dag :))

    16. maiken: Hyggelig å orke litt..men nå blir det et par veldig rolige dager kjenner jeg :))
      Takk..hehe..blir bare en til to ganger i året vi har bål :)) Fin dag videre til deg :))

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Vi koste oss :)) Ja i går var det nok liv på fjellet…stille der vi var :))
      Hyggelig at folk er ute å koser seg :)) Ønsker deg en fin påske videre :))

    18. Helge: Tusen takk…blir ekstra hyggelig med kaffe på bålet..smakte godt :)) Både vaska og handla inn høres fint ut…vi handla litt i går, men kjøper mer på lørdag 🙂
      Det blir nok koselig å møtes i bursdagslag..blir mange da ..kos dere masse :))

    19. gretashobby: Ja nå var det et par fine dager..så nå skal jeg ta det helt rolig…gjelds å ikke overdrive..det vet vel du også :)) I dag skal mannen på sykkeltur med broren sin..og jeg tar vel en tur oppom mamma tenker jeg :)) Klem <3

    20. Magnus Alvheim: Takker..vi fikk kokt kaffe og stekt ostesmørbrød, så bålet gjorde nytta si :)) Mer skyet her i dag..så var bra vi utnytta gårsdagen :)) Kokt egg på skogtur har jeg vel aldri gjort..sikkert kos det også :)) Håper dere får finvær snart ..og god påske videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg