Hva jeg har holdt på med om dagen….

Nå har det vært en del finvær her , så har vært litt ute selv om det ikke har blitt noen skogturer enda…men skal få til det  også i løpet av påsken..sånn med niste og gjerne bål….men får se hva som passer der vi skal…

Har tusla med noe disse dagene også, men ikke de store tinga..kommer nok et innlegg med litt oppsummering senere i påsken…

Men på bildene under her ser du en av tinga jeg har foretatt meg foreløpig….

Viktig med litt avslapping…..og gjerne sitte med bena høyt…..


Godt å få lea litt på seg også….     #blogg #sko #fattigmann #kongsberg #påske
 

30 kommentarer
    1. Ser herlig ut! Med beina hevet og i avslappende stilling 🙂 By the way, fine sko ! Jeg har startet nedtelling til påskeferie, 1 1/2 dag igjen på jobb. Da skal jeg kombinere din stil her med turer ute i skog og mark, gleder meg 🙂 I kveld har jeg dessuten satt opp noen gule som har vært nedpakket i 1 år. Altså påskepyntet, i alle fall litt 🙂

    2. toveview: Er viktig å ta det helt med ro innimellom..hehe…:)) Takk , er vel tredje året jeg har dem…men først nå jeg har begynt å bruke dem noe særlig :)) Da kan du glede deg til avveksling mellom aktivitet og avslapping 🙂 Da ble det nok koselig hos deg tenker jeg :))

    3. Det å slappe av er faktisk ikke det letteste her i verden, men så utrolig viktig. Fint å se at du mestrer kunsten… Det gjør i grunnen jeg også, kanskje litt for godt innimellom ;o))

    4. Hørtes fantastisk ut å slappe av, det har ikke akkurat jeg gjort så mye av ennå! 🙂 Å det blir ikke mye avslapning heller de neste dagene, men det skal bli godt å være litt på farten igjen også 🙂 Jeg skal nemlig på hytta til venninna mi nå til Onsdagen, å være der til Torsdagen før vi farter over til Strømstad 🙂 Så dette kan bli spennende! 🙂 Håper du får en super påske <3

    5. Av og til må beina hvile og man kan unne seg noen late dager. Var på en sykkeltur her om dagen, men så ble bakhjulet flatt. Heldigvis lenge mellom hver gang det skjer. Så jeg måtte trille sykkelen endel km gjennom byen og hjem. Tok med meg 2 nye sykkelslager ifra byen men det var dekke det var hull i . Så nå må jeg investere i nye sykkeldekk – lenge mellom jeg må skaffe det.

    6. Therese Bråthen: Kan være godt det..men de siste dagene har jeg vært ganske aktiv..så gjelds det hvile seg igjen :)) Høres gøy ut..hyttetur og Strømstad på en gang..:)) Kos deg <3

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Høres bra ut :)) Ja de to siste dagene har jeg vært litt mer aktiv også..så nå blir det et par rolige dager igjen :)) Takk..kos deg masse :))

    8. gretashobby: ..hehe..bare det at jeg ikke har hatt tid til å lage skikkelig innlegg..får komme mer senere …:)) Nå har jeg fått gjort litt mer enn å sitte slik…:)) Klem <3

    9. Helge: Helt klart..viktig å ta det litt rolig ..men de to siste dagene har vært ganske aktive..men på en “rolig” måte de også :))
      Det hørtes kjedelig ut..men bra det ikke skjer ofte:)) Du får nok fiksa det..sykkelen må du vel ha i orden tenker jeg :)) Uansett kos deg i påsken :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg