Siden det er påsketider…

Tenkte jeg kunne legge ut oppskriften på denne smoothien igjen, siden det er tid for appelsiner nå i påsken…( oppskrift lenger ned i innlegget )

Tar med dette bildet fra Norsk Ukeblad 1999 også ..siden jeg var så gul og “fin”der…Litt artig at jeg som har ME “reklamerer” for hvordan få energi..hehe..men jeg hadde masse av det den gangen …og uten sunn mat og appelsiner hadde jeg kanskje hatt enda mindre energi nå…hvem vet..

 


Den gangen jeg var frisk og sunn….nå er jeg bare sunn… (ironi)


Den er faktisk bedre enn den ser ut til…


#norskukeblad #appelsiner #blogg #påske #smoothie
 

 

36 kommentarer
    1. Den der skal jeg jammen meg prøve for jeg har alt foruten vaniljeyoghurt men jeg har vanlig uten smak men såklart noe vaniljeessens 🙂 Takk for oppskrift <3 og goood påskeklæm 🙂

    2. Haha jeg flirte godt jeg av ironien din! 😀 haha
      ooh kanskje jeg må prøve meg på den en gang jeg også, jeg er jo så utrolig glad i appelsin! 😀
      så kanskje den hadde vært midt i blinken for meg 😀

    3. ladyaugust: Man mikser jo selvfølgelig med det en har for hånd…sånn flinke kokker og husmødre gjør :)) Kos deg og klem tilbake :))

    4. Moving On: Godt å høre..hehe.. :)) Og nå er det gode appelsiner om dagen..iallefall de jeg har spist :)) Ha en fin kveld og påske :))

    5. Appelsinsmoothie har jeg ikke smakt tror jeg. ser deilig ut 🙂 DU er kjempefin på bildet der da, og du ser jo sånn ut fremdeles du. Synes du ser like ung ut jeg 🙂 Klemmer <3

    6. Så artig å se deg i bladet, det må være moro å se tilbake på, aldri vært i noe blad jeg, men kan tenke meg det er stas! Så veldig god ut den appelsin-smoothien, så den må jeg prøve :))

    7. spisogspar: Takk så bra du synes det..jeg har vært med på mye bilder i blader…jeg syns det er gøy å være med på slikt :)) Den er frisk og god..og litt annerledes enn de med bær :))

    8. Dette så riktig så godt ut og appelsiner er jo noe en spiser litt mere av i disse dager. Men må bare få si hvor vakker du var på bildet i ukebladet,,og selv om du ikke er helt frisk lenger så er du like flott og elegant fremdeles.(om jeg får si det da) Så du har nok fått i deg mange vitaminer gjennom årene:-)) Ønsker deg en riktig flott påske og kooooos deg masse:-)

    9. Hobbystua: Ja nå er det tid for appelsiner..og de er veldig gode nå mye saft og søte og gode :))
      Takk, så hyggelig av deg..jeg var iallfall blid..og det er jeg enda..hehe…
      Gjelds å ha et balansert og sunt kosthold ja..også masse kos innimellom :)) Takker..kos deg masse i påsken du også :))

    10. Like vakker da som nå, det er sikkert ! Den smoothien vil jeg prøve i påska, gode ingredienser, burde bli helt topp smak 🙂 Så får de andre drikke påskekakao 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld !!!

    11. toveview: Tusen takk snille deg 🙂 Jeg likte den godt..litt annet enn de jeg pleier å ha med bær :))..hehe..kanskje jeg tar et krus med kakao også :)) Takk det samme til deg…

    12. Jeg har laget mange forskjellige smoothies etter at jeg skaffet meg smoothiemaskin, men en med appelsin må jeg ærlig innrøme at jeg ikke har prøvd. Den skal jeg jammen prøve, takk for tipset :o))

    13. Ååå, så gøy… Er nesten litt morsomt det med den reklamen for å få energi og det du lider av i dag, men er bra du kan se ironisk på det….
      og jeg som er så glad i smoothie , skal lage meg denne nesten med en gang, for jeg har ca et tonn med cevita appelsiner her… Ja , har hamstret…:)

    14. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Moro for meg å spare på bladene iallefall..:)) Ja da er jo du kjent med bladet..og har sikkert sett meg flere ganger uten å vite det :)) Har kjøpt inn bra med appelsiner her også :))

    15. Etdiktomdagen: Jeg likte den godt..og skal lage igjen :)) Tusen takk..litt gøy å legge ut noe av det jeg har vært med på :)) Kos deg med kvelden videre :))

    16. maiken: Takk, jeg syns jo iallefall det :)) ..hehe..ja det er litt rart, men sånn er livet :))
      Har kjøpt inn mye appelsiner vi også…veldig gode nå..nam ! Kos deg masse i påsken :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg