Snille gutter jeg har !

Først et bilde av “gjengen ” samlet …for en del år siden på ferie på Kreta…og alle har mer muskler nå..hehe….

Jeg er veldig glad for at jeg har både mann og barn som liker å være sammen med meg ( tror jeg da…)..og jeg elsker å være sammen med dem…

Og i går fikk jeg en nydelig Orkide av sønnene til morsdagen, og selv om jeg ikke er såååå opptatt av gaver er det koselig å bli husket på. 


#orkide #morsdag

Og i dag er det jo Valentinsdagen….men mannen og jeg har en slags “avtale” at vi heller kjøper oss det vi selv vil ha når det passer seg slik..men egentlig fikk jeg en gave mer verdt enn alt annet i dag…for vi skulle opp å hjelpe eldstemann å vaske ut av den gamle leiligheten (har kjøpt ny større i nabobygget ) men siden mannen ser at jeg er så sliten om dagen sa han at jeg ikke fikk lov til å være med , det greide de to fint alene….. men jeg tar en tur oppom med litt kake til dem etterpå da, så jeg føler at jeg er litt med jeg også…


#blomster #valentinsdagen #valentin

 

 

 

 

 

 

 

50 kommentarer
    1. Så flotte gutter du har! Og så snille og omsorgsfulle de er mot deg<3 De er nok godt oppdratt i tillegg til å ha snille sjeler <3
      Kos deg på morsdagen 🙂

    2. Herlige gutter du har. Ja, det er koselig å bli husket på, og det blir jeg også av mine gutter. Valentine feirer vi ikke, men kake med hjerte på, kan vi ha. Nydelig blomsterhjerte. Nyt dagen! 🙂

    3. Ble nesten litt rørt jeg nå! Ikke bare nesten, forresten!!! Det er mye omtanke i det mannen din sier og gjør! Jeg vet at mange ektefeller kan gå i offerrolle hvis partneren sliter med sjukdom gjennom flere år.Så klarer han å se hvilken flott , varm og omtenksom kone han har i stedet for å klage over at det ikke er alt som lar seg gjennomføre slik ståa er!! Og så kan du komme med kake og være sammen med dem uten å slite deg ut!! Kjærlighet er……osv!! <3

    4. Flott bilde av gutte-gjengen :)) Godt at mannen din tar så godt vare på deg når du føler deg sliten, det er den beste gaven i verden :)) Veldig kjekt å få blomster, det var en nydelig orkide 🙂 Ha en flott dag videre <3

    5. Fine familien <3 Den hjertekransen du hadde laget var fin da 🙂 KOs deg med kake og slikt med beste familien. Jeg har kost meg med mann og kamera i dag, og i morgen tar jeg en tur til mamsen :- ) Følging til lege på tirsdag, og da ligger jeg over fra dagen før. Blir litt koselig <3 klemmer og ha en fin dag <3

    6. Gratulerer med morsdagen, og Happy Valentines day <3.
      Så koselig, varmende og kjærlighetsfylt innlegg fra fine deg <3
      Flotte gutter du har, og nydelige gaver du fikk i dag fordi du fortjener det.
      Ønsker dere kos dag, med både morsdag og Valentines dag <3

    7. Fin gjeng du har, og “muskler” har du også :). Orkideen var bare nydelig. Skikkelig hyggelig både av han som vil du skal slappe av for at forma ikke er på plass, og du som vil glede dem med kaffe. Dere er en riktig fin familie. Ha en nydelig dag i fortsettelsen :))). Klem <3

    8. natheless: Tusen takk 🙂 Er ikke så opptatt av feiring av noen av dagene ..men kommer noen innom får de kaffe og noe søtt til på morsdagen :)) Og i dag tok jeg med kake opp til eldste sønn ..så serverte han kaffe :)) Klem og fin kveld videre <3

    9. herlighet han bakerste sønne din lignet sånn på deg…..jøss…..selv med fantefjes på 😀
      eg syns sånne gaver er best……de gavene vi trenger….vi MÅ jo ikkje ha blomster og sjokolade….men orkieer er nydelig da <3<3

    10. karidansen: Så hyggelig da …blir glad av den type omsorg jeg også :)) Ja jeg er nok heldig der , ikke alle som hadde vært så tålmodige…men som du nevner så bidrar jeg jo så godt jeg kan….
      Vi har i grunnen alltid vært slik at vi stiller opp for hverandre…:)) Vi koste oss med kake og kaffe oppe hos sønnen <3

    11. Moving On: Dette var på begynnelsen av 2000 ja…så er noen år siden..veldig inn med silkebokser..hehe…
      Veldig fin orkide , lenge siden jeg har hatt det nå..så det var hyggelig <3<3

    12. frodith: Takker så mye :)) Ja den lagde jeg i sommer , blir nok mer av det tenker jeg :)) Koselig med mann og kamera tenker jeg 🙂 Da håper jeg legebesøket med mammaen din går greit <3 Klem og fin kveld <3

    13. passion4therapy: Tusen takk :)) Ja jeg er fornøyd med gutta mine…det tror jeg du er med dine også …:)) Fin kveld videre til deg <3

    14. BforB: Takk..hehe..ja her var det om å gjøre å vise muskler..:)) Det er koselig å kunne glede hverandre med små ting..og nå var det jeg som var heldig..og ja jeg lagde skolebrød..så litt heldige de også … :)) Klem og fin kveld videre <3

    15. cuskima: ..hehe..ja det er nok han som er mest lik meg på mange måter..men litt “blanding” er det jo på begge da :))
      Enig , masse dyre ting jeg aldri bruker ønsker jeg meg ikke…at noen gjør noe hyggelig , eller en fin blomst eller noe slikt passer meg perfekt <3<3

    16. 🙂 sånn er det med barn.datteren min er helt blond hun….med blågrønne øyne..eg har mørkt hår og mørkegrønne øyne alikevel ser alle at hun er min <3

    17. Det var en fin orkide. Valentin og morsdagen var på samme dag i år, begge greiene er blitt en stor sak for buitikkene. Så de hadde sett at det var på to forskjellige dager.

    18. Helge: Takk, liker den godt jeg også 🙂 Ja disse dagene er det nok mye handelstanden som er mest opptatt av..men det var hyggelig å bli husket på :)) Ha en fin dag videre :))

    19. Du er heldig, og det er jammen lov å fortelle om også!
      Jeg har aldri “feiret” noen valentines, og mors-og fars dag avskaffet jeg mens ungene var små…:)
      Blomster og kaker og slikt kan man ha mange andre dager….
      Hyggelig er det uansett med blomster og kaker og sånn…:)

    20. maiken: Takk enig i det :)) Var mer feiring av mors og farsdag da jeg var barn…her blir det litt til kaffen om jeg vet det kommer noen innom ..:)) Vi har heller ikke noe forhold til valentinsdagen.. Ha en koselig kveld :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg